Saippuavilla/ patapata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii mitä tekisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii mitä tekisi

Vieras
pesettekö uunin sisältä ja levyt ulkoa millä?

muutetaan kohta toiseen vuokrakämppään ja siellä koko hella on aika järkyttävässä kunnossa.en tiedä koska se on viimeksi puhdistettu.

kotona oon usein pessy saippuavillalla,rainbow merkkisellä mitä ostan prismasta.

mutta pesettekö te muut jollakin aineella?
onhan niitä hellan puhdistusaineita tietysti mut oon kokenu ton saippuavilla/patapatan hyväksi.

Suihkuttele hellalle ja uuniin reilusti uuninpuhdistusainetta, anna vaikuttaa ja sitten hankaa vielä sillä patapatalla.. Loppu mitä tämän käsittelyn jälkeen jää niin ei lähdekään =)

onkohan ne kovinkin kalliita..eikö se kuulu edelliselle vuokralaiselle et se pesisi uunin käyttökuntoon kun se on sitä käyttäny..

en ymmärrä miten se on jättäny ton uunin niin kauheeseen kuntoon :(

ei ole kun olen aina käyttäny pata pataa ja perus suihketta,sitä cifin powercream vai mikä se olikaan,pesen heti ne liat pois uunista niin ei ehdi jäädä siihen kiinne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole kun olen aina käyttäny pata pataa ja perus suihketta,sitä cifin powercream vai mikä se olikaan,pesen heti ne liat pois uunista niin ei ehdi jäädä siihen kiinne.

No nyt on korkea aika ostaa ensimmäinen uuninpuhdistusaine!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Karseita myrkkyjä noi aineet. Vaikka kuinka huuhtelee niin silti uuni haisee ihan myrkylle. Mä levitän mäntysaippuaa uuniin, annan vaikuttaa ja sit pesen puhtaaksi. Ei tarvi pelätä mitä höyryjä ruokiin menee. Patapatan tyyppiset ovat myös tosi hyviä kun ei hankaa liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja putsari:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Karseita myrkkyjä noi aineet. Vaikka kuinka huuhtelee niin silti uuni haisee ihan myrkylle. Mä levitän mäntysaippuaa uuniin, annan vaikuttaa ja sit pesen puhtaaksi. Ei tarvi pelätä mitä höyryjä ruokiin menee. Patapatan tyyppiset ovat myös tosi hyviä kun ei hankaa liikaa.

Ei ainakaan K2R haise

Juu, uunin putsausaineella pesen minäkin sisältä. Erittäin likaisessa annan vaikuttaa jopa yön yli. Vaikkakin ei vieläkään tahdo lähteä kaikki. Tänään täytyy kokeilla miten höyrypesuri toimii, auttaisiko yhtään. Lieden pesen keittiön puhdistuaineella ja tuota höyrypesuria siihen jo kokeilin ja hyvin toimi. Levyjen ympärille jääneet mustat kohdat hinkutan palasokerilla pois, jos muuten ei lähde.

Yhteistyössä