Sainpa tahtoni läpi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiristystäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiristystäkö

Vieras
Ukko oli taas eilen illalla/yöllä ollut ravintolassa muita naisia katsomassa.

Tänään oli sitten niin surkeeta miestä ja kyseli kuinka voi tekonsa hyvittää.
Mietin aikani ja sanoin, että ens viikolla mennään ostaan tytölle isojen tyttöjen sänky. Olen puhunut asiasta jo kuukausia mutta on ollut ostamista vastaan.

Nyt sitten suostui ja valkkasin jo Sotkan nettisivuilta sängyn jonka tytölle haluan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:laugh: Et ole tosissasi :|

Miten niin? ;)

Häh. Siis mies käy raflassa, tuijottelee muita naisia - ja sinä siitä hyvästä saat ostaa tytöllenne uuden sängyn? En tajua. Mä olisin ensinnäkin jo ostanut uuden sängyn jos olisi sellainen tarvittu. Ja jos mun "Ukko oli taas eilen illalla/yöllä ollut ravintolassa muita naisia katsomassa" niin minä... No en edes keksi!
Saisi huutia :kieh:

En tajua tuota sänkyjuttua ollenkaan. Miksi vasta jos mies (lähes) pettää niin saat ostaa työllenne sängyn :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten tuo perushankinta liittyy miehen uskottomuuteen?

Kuulemma ravintolassa ei ollut tapahtunut mitään. Ainoastaan silmät oli vaellellut. Enkä usko, että varsinaisesti seksiä olis harrastettukaan.

Tässä sängyn hankinnassa nyt oli se pointti, että mies ei ollut sitä tähän asti hommaamaan vaan sitten tulevaisuudessa.

:laugh: Et ole tosissasi :|

Miten niin? ;)

Häh. Siis mies käy raflassa, tuijottelee muita naisia - ja sinä siitä hyvästä saat ostaa tytöllenne uuden sängyn? En tajua. Mä olisin ensinnäkin jo ostanut uuden sängyn jos olisi sellainen tarvittu. Ja jos mun "Ukko oli taas eilen illalla/yöllä ollut ravintolassa muita naisia katsomassa" niin minä... No en edes keksi!
Saisi huutia :kieh:

En tajua tuota sänkyjuttua ollenkaan. Miksi vasta jos mies (lähes) pettää niin saat ostaa työllenne sängyn :o

Rahat kun on lähes tulkoon miehellä. Ei kotihoidontuella paljon sänkyjä osteta.

Eli siis mies päättää teidän hankinnoistanne? Sinä hoidat lasta/lapsia kotona, etkä saa päättää mitä hankitte, koska mies tienaa enemmän? :o

Eli siis mies päättää teidän hankinnoistanne? Sinä hoidat lasta/lapsia kotona, etkä saa päättää mitä hankitte, koska mies tienaa enemmän? :o

Näinpä se lähestulkoon menee. Kyllä saan päättää isommista hankinnoista mutta mies päättää loppujen lopuksi koska se ostetaan. Hän kun ne kuitenkin maksaa. En mibnä nyt jokaista vaate hankintaa häneltä kysy.

Mites kaikki nyt selittää ettei päästäis miestä noin helpolla?? Toisessa ketjussa lähestulkoon kaikki oli sitä mieltä, että mies saisi vapaasti käydä tissibaarissa.. Niin miten tämä nyt eroaa siitä? Eli käykö tissibaarissa katsomassa naisia vai jossain tavan baarissa??

Miehen mielestä tyttö olis voinut vielä ihan hyvin pinniksessä jonkun aikaa nukkua vaikka se on selkeästi jo liian kapea lapselle.
Kyllä minä itsellenikin jotain haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja kiristystäkö:
Tänään oli sitten niin surkeeta miestä ja kyseli kuinka voi tekonsa hyvittää. Mietin aikani ja sanoin, että ens viikolla mennään ostaan tytölle isojen tyttöjen sänky.

Oikein. Parisuhde on vaihtokauppaa, ja toisen omatunto on käypä valuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hetkonen:
Mites kaikki nyt selittää ettei päästäis miestä noin helpolla?? Toisessa ketjussa lähestulkoon kaikki oli sitä mieltä, että mies saisi vapaasti käydä tissibaarissa.. Niin miten tämä nyt eroaa siitä? Eli käykö tissibaarissa katsomassa naisia vai jossain tavan baarissa??
No riippuu siitä mistä sovitaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hetkonen:
No riippuu siitä mistä sovitaan :headwall:

Siis meinaatko että joku sopii että saat käydä tissibaarissa mutta muuten et muita naisia katsele.. No, ihan sama. Mutta jos mun mies olis noin katuvainen baari-illan jälkeen ja kyselisi miten voi hyvittää, niin ihan varmasti olisi pettänyt ainakin jollakin tavalla eli ihan pelkkään katseluun ei kyllä homma olisi jäänyt..

Yhteistyössä