Sain vihdoin saatettua miehen tietoon mitä oikeasti ajattelen vanhempiensa vierailuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mua pyydettiin kertomaan miten kävi kun kerron miehelle...

laitoin hänelle linkin ketjuun, jossa kirjoitin, kuinka paljon mua ne vierailut rasittaa oikeasti.
Aamulla se on sen lukenut, mutta ei kuitenkaan ole sanonut mitään asiasta. Ilmeisesti on jotain vanhemmilleen sanonut, kun enää he eivät puhuneetkaan, että tulisivat heti juhannuksen jälkeen takaisin. Anoppi vain tuossa ennen kuin lähti nukkumaan, sanoi, että saatta olla, että he tulevat vasta sitten ristiäisiin, että saadaan rauhassa tutustua vauvaan :o :D

Tosi hieno juttu! :flower: Kehoittaisin kuitenkin juttelemaan miehen kans että ymmärtäähän hän nyt tosissaan miltä susta tuntuu..ettei vaan olis sulle suuttunut..Mut mahtavaa että sait asian kerrottua B)

Hyvä, että asia on mennyt ainakin jollain tasolla jakeluun :) Mutta suosittelen ehdottomasti vielä keskustelemaan miehen kanssa asiasta rauhassa ja kahden kesken, ettei tuosta tule tapaa että tärkeistä asioista ilmoitetaan viesteillä ja helposti jää liian yksipuolinen kuva asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Etkö sä jadal olekaan enää eroamassa? siis en kysy tätä mitenkään pilkalla vaan muistelen että olit joskus ihan tosissaan lähdössä lasten kans pois..

saatiin puhuttua asiast selväksi, ja pahin ongelman aiheuttaja, alkoholi, ottanut pienempää roolia elämässä :)

Ja anoppi tuskin on itse nähnyt kejua, sillä ei ole hajuakaan siitä miten käytetään tietokonetta :)

Yhteistyössä