Sain VÄÄRÄN pizzan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mussupussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mussupussu

Jäsen
18.08.2008
961
0
16
Mies on matkoilla, eli kun kissa on poissa hiiret hyppii pöydillä.

Tilasin pizzan ihan lauantain kunniaksi. Otin fantasian: kana, pepperoni, sipuli ja tuore tomaatti. Noo, kesti ihan jumalattoman kauan toimitus ja pettymys oli suuri... Pizzassa on kanaa, joo. On siinä sipuliakin. JA punaista, vihreää ja keltaista PAPRIKAA aivan pienenä silppuna varmaan puoli kiloa yhteensä. Ja sitte jotain epämääräistä ruskeeta. Ehkä pekonia?

Kiva, kun jos tälleen raskaana syö yöllä paprikaa, niin närästyskin saattaa olla melko suuri. Kiva nyppiä MILJOONAA nuppineulanpään kokoista paprikanpalasta pois pizzasta. Enkä tiedä uskallanko syödä, kun en tiedä mitä noi ruskeet jutut on.

Oli muuten vika kerta, kun tilaan pizzaa tosta paikasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Reklamaatiota vaan kehiin :wave:

Höh, se on jo kiinni. Tais olla vika toimitus. Harmittaa vaan. Mulle käy aina näin. Viimeks kun tilasin pizzaa joskus vuos sitten, sanoin ihan selkeesti "tuplakana" ja sain TONNIKALAA, jota en voi sietää. Soitan ehkä huomenna sinne...

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on raskaana ja pelkää närästystä, niin pitsahan on vallan loistava yöpala!!!!!

Tätä mäkin mietin. Ei ois onnistunu multa pepperonipitsa yöpalaksi:D

Ei mua närästä muu kuin paprika. Rasvanen ja suolanen ruoka menee vallan mainiosti. Ja Rennietä on tuolla kaapissa. En viitti lähteä ton paprikan kanssa kokeilemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:

Höh, se on jo kiinni. Tais olla vika toimitus. Harmittaa vaan. Mulle käy aina näin. Viimeks kun tilasin pizzaa joskus vuos sitten, sanoin ihan selkeesti "tuplakana" ja sain TONNIKALAA, jota en voi sietää. Soitan ehkä huomenna sinne...

:laugh: Kyllä ne yleensä pizzat tekee ihaniksi mut suomea ne ei valitettavasti aina osaa :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:

:laugh: Kyllä ne yleensä pizzat tekee ihaniksi mut suomea ne ei valitettavasti aina osaa :laugh: :kieh:

No mä tilasin NETIN kautta pizzan ja 1,5 litran light colan. Sain vääränlaisen pizzan ja puolen litran colan - kyseessä vieläpä supisuomalainen firma :D. Colan lykkäsin pizzalähetin käteen samantien, ja sitten soittelin vielä perään kun pizzakin oli väärä. Eikä siis edes väärin kuulemisen mahdollisuutta.
Ja sama virhe cokiksen suhteen on tapahtunut kahdesti, pizza sentään on ollut jatkossa oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:

No mä tilasin NETIN kautta pizzan ja 1,5 litran light colan. Sain vääränlaisen pizzan ja puolen litran colan - kyseessä vieläpä supisuomalainen firma :D. Colan lykkäsin pizzalähetin käteen samantien, ja sitten soittelin vielä perään kun pizzakin oli väärä. Eikä siis edes väärin kuulemisen mahdollisuutta.
Ja sama virhe cokiksen suhteen on tapahtunut kahdesti, pizza sentään on ollut jatkossa oikea.

Joo ei oo niilläkään helppoa! Helppoa on varmaan viedä lauantai-iltana ympärikännissä oleville tyypeille väärä pizza. Ne ei edes huomaa mitään. Mutta sitten kun sattuu asiakkaaksi tällaiset vaativat mammat...

Alkuperäinen kirjoittaja ne ei ihan suomalaiset:
Meillä ne onneksi toistaa viel puhelimes ne ainekset mitä oon pizzaan tilannut:)

Meillä kanssa. Mies viimeks tilas pepperoonia, kertoi vielä, et sitä makkaraa siis
Ja sai sitä tulista paprikaa, eli pepperonia :x

Yhteistyössä