T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on työvaatteeksi sellaisia siistejä housuja, mustia, harmaita, ym. neutraalin värisinä, vähän kuin nämä Esprit - Toimistohousut, 32 tuumaa - netistä Online Shopista ja talveen villakankaisempia. Usein mulla on samasta kankaasta myös jakku. Saatan pitää joko ns. pukeutumispaitoja eli sellaisia ohuempia paitoja jakun kanssa, tai jotain neuletta tai muuta siistiä paitaa, paitapuseroa ilman jakkuakin.
On yksi setti, jossa on kaikki: hame, housut ja jakku. Paidat ovat mulla joko valkoisia/luonnonvalkoisia tai värikkäämpiä, turkooseja tms. Tämähän riippuu omista väreistäsi. Itse olen punaruskeatukkainen, ruskeasilmäinen ja vaaleaihoinen.
Kesällä pidin myös mekkoja ja jakkua. Mekot sellaisia siistejä, ei mitään kukkamekkoja tai rantamekkoja. Desigualia olen kyllä kelpuuttanut töihin.
Olen tiedottaja isossa yrityksessä.
Sulle suosittelisin jotain yksiä tai kaksia perushousuja, ei farkkuja, ja päälle siisti neule tai paita. Niillä pääset alkuun. Katso miten muut pukeutuvat, ja osta jakku.