Sain tietää vahingossa, että fuckbuddyni on kiinnostuntut myös miehistä - miten suhtautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusiko hakuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusiko hakuun

Vieras
Mies ei siis tiedä, että tiedän hänen taipumuksistaan, eikä hän ole minulle tätä puolta valottanut itsestään. Minulta meni konseptit täysin sekaisin, enkä tiedä enää, miten suhtautua jatkossa. Luulin, että hän on kertonut minulle avoimesti haluistaan ja olemme kokeilleetkin yhdessä uusia juttuja. Miksi siis ei ole voinut kertoa kaikkia puolia itsestään? Mitähän muuta tyyppi salailee? Ilman kumia olemme olleet, joten alkoi huolestuttamaan myös tautiriski.

Lopetanko suhteen kokonaan ja etsin uuden panokaverin, jolle riittää pelkästään naiset? Toisaalta olen valmis kokeilemaan uusia asioita, mutta jäisinkö sivustakatsojaksi, jos olisin mukana toteuttamassa miehen fantasioita esim. kimppajutuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä pää;30268745:
Olet kyllä ollut tosi tyhmä, kun et ole käyttänyt suojausta. Ja miksi miehen pitäisi kertoa "taipumuksistaan" jotka eivät liity sinuun mitenkään?

Turhan sinisilmäinen näköjään olen ollut, kun olen luottanut miehen puheisiin. Hän sanoi, ettei muita ole ollut, mutta en enää usko sitäkään.

Kai sä tajusit olla huolestunut tautiriskistä myös ennen tätä tietoa miehistäkin kiinnostumisesta? Kun niitä tauteja liikkuu myös heteroiden välillä ja myös heterot saattavat käydä kuksimassa muitakin kuin sitä yhtä tiettyä fuckbuddya.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="huoh";30268934]Kai sä tajusit olla huolestunut tautiriskistä myös ennen tätä tietoa miehistäkin kiinnostumisesta? Kun niitä tauteja liikkuu myös heteroiden välillä ja myös heterot saattavat käydä kuksimassa muitakin kuin sitä yhtä tiettyä fuckbuddya.[/QUOTE]

Tautitesteissä käytiin suhteen alussa ja ne oli puhtaan, joten uskalsin luottaa mieheen. Ei näköjään olisi kannattanut. Onneksi ei ole tauteja tullut, vaikka suhde on kestänyt jo pitkään.

No mites se sulle selvisi?

Ja siihen kimppaan sen verran, että ellei sua kiehdo ajatus, älä kokeile.

Juttelin yhdellä palstalla anonyyminä. Mies ei tunnistanut minua, enkä paljastanut hänelle henkilöllisyyttäni.

Tavallaan kiehtoisi kokeilla uusia asioita, mutta tämä tuli jotenkin ihan puun takaa. Harmi, ettei mies voinut kertoa minulle suoraan näistä toiveistaan. Ehkä hän ei edes halua ottaa minua mukaan tähän puoleen, vaan aikoo toteuttaa niitä jonkun muun kanssa.

Tautitesteissä käytiin suhteen alussa ja ne oli puhtaan, joten uskalsin luottaa mieheen. Ei näköjään olisi kannattanut. Onneksi ei ole tauteja tullut, vaikka suhde on kestänyt jo pitkään.

Niin miksi ei olisi kannattanut luottaa? Onko paljastunut että mies olisikin käynyt kuksimassa jotakuta toista? Jos saat tietää miehen olevan kiinnostunut myös miehistä, tarkoittaako se sitä että se myös on käynyt kuksimassa jotakuta muuta kuin sinua?

[QUOTE="Pertti";30268915]Kimppapimppaa vaan jakamaan :)[/QUOTE]

Pelkään, että jään kokonaan ilman, jos lähden kahden bi-miehen mukaan. Jos miehet ovatkin innostuneita vain toisistaan, niin mitä minulle jää.

[QUOTE="huoh";30268952]Niin miksi ei olisi kannattanut luottaa? Onko paljastunut että mies olisikin käynyt kuksimassa jotakuta toista? Jos saat tietää miehen olevan kiinnostunut myös miehistä, tarkoittaako se sitä että se myös on käynyt kuksimassa jotakuta muuta kuin sinua?[/QUOTE]

Ei ole paljastunut mitään sellaista, mutta kyllä siinä luottamus menee, kun tajuaa, ettei mies ole ollut ihan rehellinen jutuissaan. Väkisinkin tulee mieleen, että salailee muitakin asioita.

Juttelin yhdellä palstalla anonyyminä. Mies ei tunnistanut minua, enkä paljastanut hänelle henkilöllisyyttäni.

Tavallaan kiehtoisi kokeilla uusia asioita, mutta tämä tuli jotenkin ihan puun takaa. Harmi, ettei mies voinut kertoa minulle suoraan näistä toiveistaan. Ehkä hän ei edes halua ottaa minua mukaan tähän puoleen, vaan aikoo toteuttaa niitä jonkun muun kanssa.

Tai ehkä ei ole itsekään vielä niin pitkällä ajatuksessa että ryhtyisi sanoista tekoihin. voihan sitä jutella vuositolkulla ja kuvitella ja sitten kokeilla. -Tai jättää kokeilematta.

Mutta se, että haluaako kimppaseksiä tai vain pariseksiä on todella mietinnän arvoinen asia. Kimpassa on aina se vaara että joku tulee mustasukkaiseksi (siis jos tuntee ennestään). Mä en ainakaan haluaisi ekaan kokemukseen saman sukupuolen kanssa mukaan ketään muuta jota mun pitäisi miettiä koska tilanne olisi muutenkin jännä ja uusi.

Mut sit vielä sellainen juttu, että yhtälailla aapee toimii epärehellisesti kun kirjoittelee miehen kanssa "salassa. Toi EI oo reilua ja siinä voi sit käydä juuri noin. Turha syyttää miestä epärehellisyydestä kun itse suorastaan huijaa!

Tai ehkä ei ole itsekään vielä niin pitkällä ajatuksessa että ryhtyisi sanoista tekoihin. voihan sitä jutella vuositolkulla ja kuvitella ja sitten kokeilla. -Tai jättää kokeilematta.

Tästä saattaa hyvinkin olla kyse. Mies on minun kanssani kokeillut uusia asioita ja oivaltanut uusia puolia seksuaalisuudessaan. Se tiedän, että hän on joskus ainakin jotain pienimuotoista kokeillut toisen miehen kanssa, mutta ehkä nyt kun hän on vapautuneempi seksuaalisesti, niin onkin alkanut haaveilemaan, että alkaisi toteuttamaan myös sitä toista puoltaan.

No tyyppi joka edes pitää jotaon naurettavia panokavereita tai vielä jännemmin fuckbuddyjä, ja antaa paljaalla, on kyllä ihan tautinsa ja,ongelmansa ansainnut. Ei kai tuollaisiin hölmöihin juttuihin mikään uskollisuus kuulu.

Mut sit vielä sellainen juttu, että yhtälailla aapee toimii epärehellisesti kun kirjoittelee miehen kanssa "salassa. Toi EI oo reilua ja siinä voi sit käydä juuri noin. Turha syyttää miestä epärehellisyydestä kun itse suorastaan huijaa!

En aluksi jutellessamme tiennyt miehen henkilöllisyyttä, koska hänkin kirjoitteli anonyyminä. Tunnistin hänet vasta keskustelun loppupuolella, enkä siinä vaiheessa järkytykseltäni enää kyennyt ajattelemaan selkeästi. Voi olla, että miehestäkin olisi ollut noloa jäädä kiinni ns. housut kintuissa.

Siis kuulet kolmannelta osapuolelta että kaverisi tykkää myös miehistä. Ja tämä tekee hänestä epäluotettavan, ja saa sinut heti epäilemään että on ollut samaan aikaan myös muiden kanssa. WHAT THE FUCK??? Tekeekö biseksuaalisuus miehestä jotenkin epäluotettavamman kuin heterous?

Mun mies tykkää kans molemmista sukupuolista, mutta se ei millään tavalla liity pettämiseen. Uskollisempaa ja herkempää miestä on vaikea löytää. Ajatteletko kuten tuttavani, että jos tykkää sekä pimperosta että pyllyreijästä, on seksihullu ja käy pakkomielteisesti tietenkin sitä toista hakemassa jostain? Huoh.

Ajattele ennemmin niin, että sultahan voi saada molempia, mut mieheltä ei ;) Suojaamattomuus taas on asia erikseen, joka kertoo myös jotain järkevyydestäsi.

Hei oikeesti? "fuckbuddy", joka muuttuu täysin heteroksi sinut tavattuaan, on täysin uskollinen ruumiiltasn ja sielultaan vain sinulle.....?
Ja silti sinulla eu riittänyt rehellisyyttä tunnustaa tunnistamista??

Siis kuulet kolmannelta osapuolelta että kaverisi tykkää myös miehistä. Ja tämä tekee hänestä epäluotettavan, ja saa sinut heti epäilemään että on ollut samaan aikaan myös muiden kanssa. WHAT THE FUCK??? Tekeekö biseksuaalisuus miehestä jotenkin epäluotettavamman kuin heterous?

Mun mies tykkää kans molemmista sukupuolista, mutta se ei millään tavalla liity pettämiseen. Uskollisempaa ja herkempää miestä on vaikea löytää. Ajatteletko kuten tuttavani, että jos tykkää sekä pimperosta että pyllyreijästä, on seksihullu ja käy pakkomielteisesti tietenkin sitä toista hakemassa jostain? Huoh.

Ajattele ennemmin niin, että sultahan voi saada molempia, mut mieheltä ei ;) Suojaamattomuus taas on asia erikseen, joka kertoo myös jotain järkevyydestäsi.

Mieheltä itseltää kuulin asian, enkä kolmannelta osapuolelta. Senkin sain tietää, että on aikaisemmin käynyt vieraissa toisen miehen kanssa.

HYI HELEV*****!!!!
Tosiaankin lopeta koko homma. Miten pystyt rakastelemaan ihmisen kanssa, jota kutsut fuckbodyksi? Suomennettuna panopuuksi. Elävä dildo. Hyi hitsi, maailma on sekaisin :(

No tyyppi joka edes pitää jotaon naurettavia panokavereita tai vielä jännemmin fuckbuddyjä, ja antaa paljaalla, on kyllä ihan tautinsa ja,ongelmansa ansainnut. Ei kai tuollaisiin hölmöihin juttuihin mikään uskollisuus kuulu.

Mielestäni on viisaampaa pitää vakkarisuhdetta kuin harrastaa yhdenillanjuttuja. En näe mitään syytä, miksi pitäisi elää selibaatissa vuosikausia.

Yhteistyössä