Sain tehdä ihanan kakun :) sisältää kuvia taas

höh
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Kerrohan mikä idea on tänne tulla tekemään aloituksia kakuista? Kehujen kerääminen? Kävijämäärän kasvattaminen blogissa? Kyllä niitä tilauksia muutenkin tulee. Kyse ei nyt todella ole kateudesta, osaan tehdä itsekin...
Minkä takia tänne ylipäätänsä tehdään mitään alotuksia?????? oliskohan tämä keskustelusivusto???? Kakuistakin voi keskustella, ja itse ainakin olen saanut täältä kautta paljon vinkkejä kakkujentekoon ja leivontaan ylipäänsä.
 
vieras
Siis mä ihmettelen, miten te jaksatte tehdä noin upeita väännöksiä. :eek:

Siis sehän on kakku, joka tuhotaan heti synttäripäivänä. Kauheaa, kun on noin hienoja kakkuja, eihän niitä halua edes syödä!
 
Kakku oli kyllä tosi upea! Ainoa mihin petyin oli kun kuulin että kaikki on marsipaania, olin ajatellut että kanto on suklaata... tykkäisin itse enemmän. Mut taitaa olla vaikeampaa muotoilla suklaasta. Kakunkuvia saa mun puolesta laittaa vaikka kuinka, niistä saa itsekin hyviä ideoita vaikkei mun rahkeet todellakaan tämäntasoiseen muotoiluun riittäis :)
 
tiu
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
tää kerää täällä vaan kehuja
no entäpä sitten? ansaitsee kyllä kaikki kehut mitä on saanut.

musta on ainakin kiva katella muiden luomuksia ja keräillä ideoita, jos sitä vaikka itsekkin uskaltais lähteä joskus kokeilemaan :)
 
vieras
Voin kuvitella, että noin komean kakun tekemiseen menee noin 3 tuntia. Sinä aikana kun ap nysvää käsissään marsipaania, hän kaivaa keskimäärin
-3 kertaa persettään
-kerran pimppiään
-8 kertaa nenäänsä
-4 kertaa korvia
-raapii 11 kertaa päätänsä.
 
essi
syöttekö te kakkuja ainoastaan ulkonäön perusteella? Mulle ainakin merkkaa enempi se maku...
Tähän lienee joskus keksitty joku sananlaskukin. Enkä tosiaan tarkota, että se ap:n kakkuun sopis, mutta kovasti kaikki on vaan tilaamassa yms vaikkeivät yhtään tiedä miltä maistuu (paitsi marsipaanilta, josta kukaan tuntemani ei pidä ). Mutta toki, aivan upean näköinen tuo on.
 

Yhteistyössä