Sain tälläisen 30v lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=399619&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=3139415&categoryId=3142947

Ainakin kutakuinkin vastaava... tuossa lukee nuortenkello, mutta anttilan sivuilla toinen ihan vastaava missä lukee naistenkello. Siinä kuitenkin hello kittyn ääriviivat mustalla ja minun kellossani ne on hopeisella.

Aiiiiivan ihana. Siskoni tiesi, että tykkäisin tuollaisesta, vaikka en rannekelloa olekaan vuosikausiin käyttänyt. Noita olen kuitenkin kuolannut näyteikkunoissa.

Ja varmaan monen mielestä täällä tosi typerä, mutta minä rakastan tuota. Mielettömän ihana kello. :) Paljon sain ihania lahjoja, mutta tuo oli paras lahja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lily c:
mikä tekee kenetkin onnelliseksi :) hyvää synttäriä

Kiitos! Erityisen onnelliseksi minut tekee se, että minulla on läheisiä, jotka tuntevat minut niin hyvin että tietävät ja tuntevat minut niin hyvin, että osaavat ostaa tuollaisia ihania. :) Ei siis se itse lahja vaan se ajatus sen takana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä tekee kenetkin onnelliseksi :) hyvää synttäriä

Kiitos! Erityisen onnelliseksi minut tekee se, että minulla on läheisiä, jotka tuntevat minut niin hyvin että tietävät ja tuntevat minut niin hyvin, että osaavat ostaa tuollaisia ihania. :) Ei siis se itse lahja vaan se ajatus sen takana.

Onni on onnistunut lahja - yhtä kiva antaa kuin saada =)

itse muuten pidin rannekelloa viimeisen kerran yli 10v sitten, mutta nyt tullut niin hienoja että mieli tekisi ostaa :) upeita värejä ja remmejä ja pääkalloja...

Joo totta. Mulla kans ollut joskus 10v sitten viimeksi kello. Itse en ole mitään pääkallo-tyyppiä, mutta hirmuisesti on hienoja kelloja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika söpö sellaisella retrohenkisellä tavalla. Onnea!

Kiitos! Joo on minusta tosi ihana, suloinen mutta kuitenkin sopii hienosti aikuiselle eikä siitä paista se hello kitty kilometrin päähän, mutta on siinä kuitenkin kauniin yksityiskohtana, kun läheltä katsoo. Tosi nätti kädessä. :)

Onnea synttäreiden johdosta ja hienoista lahjasta :flower:

Juu, minustakin on kivointa saada (ja ostaa) lahjoja jotka jotenkin koskettavat tai ovat sellaisia mistä oikeasti pidän. "Viralliset" lahjat ovat jotenkin kovin hengettömiä.

Ja minä olen onneni kukkuloilla jos saan jotain helmiäiskimaltavaa, jotain lohikäärmeaiheista tai lumisadepalloja... :p Olkoonkin monen mielestä kamalan mautonta ja typerää..

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Onnea synttäreiden johdosta ja hienoista lahjasta :flower:

Juu, minustakin on kivointa saada (ja ostaa) lahjoja jotka jotenkin koskettavat tai ovat sellaisia mistä oikeasti pidän. "Viralliset" lahjat ovat jotenkin kovin hengettömiä.

Ja minä olen onneni kukkuloilla jos saan jotain helmiäiskimaltavaa, jotain lohikäärmeaiheista tai lumisadepalloja... :p Olkoonkin monen mielestä kamalan mautonta ja typerää..

itse sain toissa syntymäpäivänä kaverilta lila-sävyisen tuoksukynttilän ja lilan kauniin tekokukan.. kaveri tiesi lempivärini ja kyllä se lahja tosiaan osui nappiin vaikka onkin jonkun mielestä rihkamaa.. :)

Yhteistyössä