Sain sitten haukut lasteni pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pumpe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Törkeää käytöstä. Jos nyt oikeasti olivat sitä mieltä, niin ei sitä olisi tarvinnut muille mainostaa. Mä olen tarkka siitä, mitä lapsilleni puen (esim. just sävy-sävyyn :) ), mutta olen ainakin toistaiseksi saanut vaan kehuja.

Onko hirveetä pröystäilyä, jos katsoo että vaatteiden värit sopivat yhteen... Saman verran vaatteet maksavat, vaikka vähän katsoisi niiden värejäkin vaatteita valitessa. En ymmärrä.

Aika mautonta käytöstä. Vaikka olis mitä mieltä toisten kuteista, niin ei sitä nyt ääneen aleta kailottaa. Pitäis mielipiteensä itellään. Jessus, kaikenlaista...

Elä ap välitä. Se joka tässä kohtaa saa hävetä et oo sinä vaan ne jotka tolleen alkaa arvostella ja länkyttää. Ja omakin kokemus kertoo että heitä aikuisia todellaki on jotka alkavat ventovieraalle räkyttää ja arvostella.

[QUOTE="vieras";26983282]Onko hirveetä pröystäilyä, jos katsoo että vaatteiden värit sopivat yhteen... Saman verran vaatteet maksavat, vaikka vähän katsoisi niiden värejäkin vaatteita valitessa. En ymmärrä.[/QUOTE]

Juuri noin. Se vaan on valitettava tosiasia, että toisten mielestä ei saisi erottua - varsinkaan edukseen. Jos näytät hyvältä, tyylikkäältä tms, olet ilman muuta leuhka joidenkin silmissä. Huokaus.

Yhteistyössä