Sain palkankorotuksen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alina

Vieras
Ja olen niiiiin iloinen :)

Pohdin aiemmin paljonko uskallan pyytää, mutta keskutelu pomon kanssa meni sitten niin että hän sanoi vain että hän laskee paljonko voi nostaa palkkaa. Eikä siis puhuttu mistään summista.

Ja tänään iloinen yllätys kun palkka selvisi: 600?/kk lisää liksaa!! Eli yli 20% korotus!

Pakko tulla hehkuttaan tänne kun ei oikein kellekkään muullekkaan kehtaa :D

Kiitos paljon :) täällä sitä ollaan suu maireana.

Miehen kommentti oli tyyliin että hyvä juttu, kun mä taas oisin halunnut suurin piirtein juhlia.. niin tulin sitten tänne iloitsemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Meilläpäin pitää tarjota korotuksesta ravintolaruokaa tai jotain.

Sä voisit nyt Kaksplussalaisille tarjota ees kahveet ja pullaa :D

No se on oikein! *pistää kahvin poriseen ja alkaa leipomaan korvapuusteja*

Alkuperäinen kirjoittaja alina:

Pohdin aiemmin paljonko uskallan pyytää, mutta keskutelu pomon kanssa meni sitten niin että hän sanoi vain että hän laskee paljonko voi nostaa palkkaa. Eikä siis puhuttu mistään summista.

Ja tänään iloinen yllätys kun palkka selvisi: 600?/kk lisää liksaa!! Eli yli 20% korotus!

Millä alalla saa yli kolmen tonnin palkkaan tuollaisen korotuksen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Jesh ! Toi on tosi hyvä korotus kerralla ! Ja ajattele, indeksikorotuskin vuoden lopulla pulskistuu tuon ansioista. :flower:

Oioi indeksikorotukset on nannaa :D

Palkka siis nyt 3400 mikä mielestäni hyvä saavutus 26 vuotiaalle tradenomille :)

irl en ikinä kehtais mainostaa ja hehkuttaa, mutta ihanaa kun täällä palstalla voi anonyyminä. Ja sitten vielä onnitellaan :)

Eilenkö kyselit täällä paljonko voit pyytää? Onneksi olkoon!

Onneksi olkoon minunkin puolestani :flower: Sulla on hyvä pomo, koska ymmärtää sen, että mieluummin kunnon korotus kerralla kuin ripotellen pieniä. Koska niistä pienistä ei verojen jälkeen jää paljoakaan työntekijää ilahduttamaan. 600 erkkiä on jo sellainen summa, että verojenkin jälkeen se tuntuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja miiru:

Eilenkö kyselit täällä paljonko voit pyytää? Onneksi olkoon!

En eilen mutta pari viikkoa sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kauankos niissä korvapuusteissa vielä menee...

No just alkoi tomaattikello piristä et on valmiita! Otatko sumppiisi maitoa tai sokeria?

Ihan raakana kiitos. *nuuh nuuh* tänne jo tuoksuu hyvälle...

Toi on kyllä hyvä palkka. Mulla DI:näkin meni hyyyyvin kauan, ennenkuin noille tileille pääsin. Mutta ei se koulutus vaan se mitä tekee. Sinä selvästi teet hyvää tulosta, silloin kannattaa maksaa ja pitää hyvä työntekijä visusti itsellään. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Jesh ! Toi on tosi hyvä korotus kerralla ! Ja ajattele, indeksikorotuskin vuoden lopulla pulskistuu tuon ansioista. :flower:

Oioi indeksikorotukset on nannaa :D

Palkka siis nyt 3400 mikä mielestäni hyvä saavutus 26 vuotiaalle tradenomille :)

irl en ikinä kehtais mainostaa ja hehkuttaa, mutta ihanaa kun täällä palstalla voi anonyyminä. Ja sitten vielä onnitellaan :)

On tosiaan, itse saan vain huntin enemmän kuin sinä ja ikää on aika paljon enemmän kuin sinulla.

No just alkoi tomaattikello piristä et on valmiita! Otatko sumppiisi maitoa tai sokeria?

Toi on kyllä hyvä palkka. Mulla DI:näkin meni hyyyyvin kauan, ennenkuin noille tileille pääsin. Mutta ei se koulutus vaan se mitä tekee. Sinä selvästi teet hyvää tulosta, silloin kannattaa maksaa ja pitää hyvä työntekijä visusti itsellään. :flower:

Meillä tilanne se että muut työntekijät on pääasiassa miehiä ja DI:tä. Ja tiedät että hoidan hommani paljon paremmin kuin monet heistä, niin tuntuu hienolta kun se myös huomataan :) Kohta alkaa jo nolottaa tää hehkuttaminen :laugh:

Meillä tilanne se että muut työntekijät on pääasiassa miehiä ja DI:tä. Ja tiedät että hoidan hommani paljon paremmin kuin monet heistä, niin tuntuu hienolta kun se myös huomataan :) Kohta alkaa jo nolottaa tää hehkuttaminen :laugh:

Piti siis sanoa että tiedän eikä tiedät :ashamed: