sain oudon tekstarin äsken!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
en ymmärrä tekstiä :( siinä luki näin: YOU! ha ha!! I know who you are and what you have done. You are real slut and you have shagged with my darling husband! Don't even try forbit that!! because I know everything. you slut! don't worry, beacuse I will rivence this...

pitäiskö mun huolestua? :o

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
en ymmärrä tekstiä :( siinä luki näin: YOU! ha ha!! I know who you are and what you have done. You are real slut and you have shagged with my darling husband! Don't even try forbit that!! because I know everything. you slut! don't worry, beacuse I will rivence this...

SINÄ! ha ha!! Minä tiedän kuka sinä olet ja mitä olet tehnyt. Sinä olet todellinen lutka ja olet nusaissut minun ukko kultaani! Älä edes yritä kieltää sitä!! Koska minä tiedän kaiken. sinä lutka! Älä huoli, koska aion kostaa tämän...

Sinuna säästäisin tekstarin! Ja jos niitä enemmän tulisi, selvittäisin kyllä (poliisin kautta) kuka niitä laittaa. Minusta tuo on jo uhkailua... Ja kun syytä moiseen ei ole, jopa solvaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:

sinä! haha. tiedän kuka sinä olet ja mitä olet tehnyt. olet lutka ja olet nainut rakasta miestäni. älä edes yritä kieltää sitä. sillä minä tiedän kaiken senkin lutka. mutta älä huoli,minä kostan tämän...

Yhteistyössä