Sain oudon fb- kaverikutsun...?!

  • Viestiketjun aloittaja "Tau"
  • Ensimmäinen viesti
"Tau"
Sain kaverikutsun ihan tuntemattomalta, mutta saman nimen omaavalta henkilöltä. Etunimi ja entinen sukunimeni (on profiilissani) olivat tismalleen samat. Mitäköhän tää tarkoittaa..?
 
Hakee kaveriksi kaimoja. Kyllä mullekin laittoo joku Ruottissa asuva mies kaveripyynnön ja syynä oli se, että meillä on sama sukunimi. Meidän sukunimellä kun on facessa oma ryhmä. En kuitenkaan hyväksynyt kaveriksi tuota miestä.
 
"Tau"
Ei ole yhteisiä ystäviä. Outo juttu löytyi myös hänen kavereistaan. Sama sukunimi kuin hänellä (ja minulla) oli eräällä kaverilla ja tällä kaverilla oli kaverina myös hänen täydellinen kaimansa. Onko joku kaimaketju siellä olemassa vai mitähän tää oikein on?? En tuntemattomia ota kavereiks, joten ei auta kuin kysyä sitten..
 
Mulle laittoi joskus täysin tuntematon ihminen viestin ja kysyi, että olenko se joksi mua epäilee. Olikohan joku hänen vanha tuttunsa saman niminen ja sitten sattui olla vielä niin, että kummallakin sisko saman niminen. :D Siis eihän se ihminen nähnyt, että mun sisko olis just sen niminen, mutta oli huomannut mun kavereista vain sen nimisen ihmisen.
 

Yhteistyössä