Sain nega-palautteen huutiksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän jurppii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän jurppii

Vieras
Vähän nyt jurppii kyllä kun itse olin huolimaton,

Ostin tavaran ja sain meklariviestin, jossa oli vakioviestinä tyyliin "maksa tilille laitan postiin tilinro jne". Maksoin samana päivänä kun sulkeutui tilille ja jäin odottamaan lähetystä.

Jotenkin siinä sähläsin muutenkin eri asioiden kanssa netissä, etten muistanut laittaa myyjälle vahvistusta. Viis pvää meni ja ykskaks löysin saman kohteen uudestaan myynnistaä ja huomasin samalla, että negaa oli napsahtanut aiheesta "ei yhteydenottoa eikä maksua". Laitioin heti myyjälle viestiä, että sori, en laittanut viestiä, mutta maksettu on.

Myyjä otti pois myynnistä ja lupasi lähettää minulle, mutta palautetta ei vaihda, koska en ottanut yhteyttä niinkuin säännöt sanovat.

Okei, olin huono ostaja, mutta on toi myyjäkin kyllä pikkasen pöhkö!!!

kireä myyjä. ei se nega maailmaa kaada. laitat tosiaan vastauksen sinne negan alle, että unohdit laittaa myyjälle viestiä, vaikka maksoit tuotteen heti.

Monetkint tekevät noin, että vaan maksavat... laita myyjälle posit. palaute, mutta siihen teksti, että tarkka säännöistä.

No joo. Oma moka...

Mutta myyjä on kuitenkin saanut tietosi kaupan sulkeutumisen yhteydessä, ja jos olet omissa nimissäsi olevalta tililtä kohteen maksanut, niin on se moka senkin jos väittää, ettet ole maksanut.
Sitä paitsi on aika tylyä jättää muuttamatta palaute jonka mukaan yht.ottoa tai maksua ei ole tullut, jos kummatkin on lopulta hoituneet. Korjaisi edes neutraaliksi :/

Olet ihan oikeutettu laittamaan negan hänelle palautteeksi. Todella hölmöä häneltä laittaa kohde uudestaan myyntiin, ottamatta ensin sinuun yhteyttä.

Mä laittaisin näin: "Maksoin tavaran heti kohteen sulkeuduttua, mutten huomannut laittaa sinulle siitä viestiä. Olisit voinut ottaa minuun yhteyttä ennen kuin laitat tavaran uudestaan huudettavaksi."

Uusimmat

Yhteistyössä