Sain melkosen raivarin ku tulin töistä kotiin ja talo oli ku pommitettu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskomattomia kommentteja. Lastenhoitajan rooli on myös kasvattaja. Miten lapset oppivat, että siirryttäessä toiseen leikkiin jäljet siivotaan, jos hoitaja ei sitä heiltä edellytä. Ihan pienetkin siivoavat, mikäli heitä siinä autetaan. Ja tästä hänelle myös maksetaan.

Hoitaja ei ole siivooja, mutta leikit ja päivänaikana tehdyt sotkut siivotaan. Niin tehdään myös päiväkodissa. Eihän sielläkään töistä ja leikeistä tulisi mitää, jos 60 lasta jättäisivät lelut minne sattuu ja hoitajat löhöisivät sohvannurkasta.

Tuosta on pakko keskustella lastenhoitajan kanssa. Kaikilla ihmisillä ei ole ammattiylpeyttä ja sinun on kerrottava huomioistasi. Mikään ei muuten muutu. Oletko aikaisemminkin pohtinut tätä samaa täällä? Joku on ainakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
mua kiinnostaa tallainen asia, etta monelta teilla normaalisti siivotaan lelut pois? meinaan vaan, kun meilla taa kamppa on kuin pommin jaljilta aina tonne iltapuuhille asti. en ma ala kesken paivan siivoomaan, kun hetkisen kuluttua on taas leikit ympari lattioita.

Ei minua niinkään ne pelkät lelut ärsytä/ärsyttäny vaan se että kaikki petivaatteetki oli levitetty pirttiin ja mitään leikkiä ei oltu siivottu pois. Kirjat oli pitkin lattioita kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en kehtaisi puhua mitään jos saisin kotiin hoitajan. taatusti väsyneempi päivän jäljiltä tuo hoitaja kuin äiti, joka pääsee kuin koira veräjästä, kun on tehnyt monta lasta ja hoitaa vaan helpon osuuden eli äitiysloman

OUJEE!!!!
mä teen kaikki hänelle illalla valmiiksi. Ruuat ihan kokonaan. ja mä kyllä ihan takuulla tiedän mitä on olla päivät kotona. Ja teen myös fyysisesti raskasta työtä.
Mä olen aivan varma että jos sä olisit tullu samallaiseen kotiin niin et olis ollu kovin innossaan.

en kehtaisi puhua mitään jos saisin kotiin hoitajan. taatusti väsyneempi päivän jäljiltä tuo hoitaja kuin äiti, joka pääsee kuin koira veräjästä, kun on tehnyt monta lasta ja hoitaa vaan helpon osuuden eli äitiysloman

Kokemuksesta voin sanoa, ettei asia ole kuten luulet. Rankkaa on sillä äidillä, joka joutuu tekemään omien töiden lisäksi osan hoitajan töistä ja siinä sivussa kouluttamaan hoitajaa tehtäviinsä.

Siivous ei kuulu hoitajalle, mutta hänen kuuluu jättää asunto siihen kuntoon, mitä se oli hoitajan tullessa.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:

Kokemuksesta voin sanoa, ettei asia ole kuten luulet. Rankkaa on sillä äidillä, joka joutuu tekemään omien töiden lisäksi osan hoitajan töistä ja siinä sivussa kouluttamaan hoitajaa tehtäviinsä.

Siivous ei kuulu hoitajalle, mutta hänen kuuluu jättää asunto siihen kuntoon, mitä se oli hoitajan tullessa.

Minusta oli helpompi viedä päiväkotiin silloin ku kuljetin vielä sinne, ei muutaku jätti vaan. Mutta nyt on järkevämpi ku hoitaja on kotona,ku päiväkotiin on niin hankalan matkan päässä. ja tulis 50km ylimäärästä ajoa päivälle.

Yhteistyössä