sain lähetteen hampaiden kokoremonttiin nukutuksessa lähisairaalaani, minkähänlaista laskua on odotettavissa?

• Viestiketjun aloittaja helpottunut!
  • Ensimmäinen viesti
helpottunut!
[QUOTE="vieras";23570757]miten sait sen lähetteen? mulla hirveä pelko myös ja hampaat kamalassa kunnossa. rahaa ei ylimääräistä olisi ja jos ei tosiaan muuta tarvi maksaa ku se päivän sairaalamaksu niin mäkin haluan:) ja vielä nukutuksessa! mä olisin onnellinen jos tollasen lähetteen saisin! mutta miten sen tosiaan sitten sait? tietäisi itekin kokeilla kos saisin:) tsemppiä sulle!!![/QUOTE]

vuosien jahkaamisen ja tuskailuiden jälkeen mun ihana työterveyslääkäri kirjoitti mulle lähetteen...
olen siis aiemmin käynyt ihan tk-lääkärillä kysymässä lähetettä, joka passitti mut suuhygienistille mikä oli mulle ihan kamala paikka ja oksensin siellä sitten enkä edes saanut sitä lähetettä vaan lämmintä kättä ja tervemenoo yksityiselle.

viimekädessähän ne siellä sairaalassa päättää operoiko ne mut, ei se lähete vielä sitä mun käsittääkseni takaa? mutta toivon todella et pääsen sinne, peloista ja laidasta laitaan vellovista tuntemuksista huolimatta....

"Huh Huh"
En jaksanut koko ketjua lukea, kun oli pakko kommentoida. Ei todellakaan hampaita vedetä pois sillä perusteella, että ei ehditä/jakseta tehdä jurihoitoa, HUH! Itse olen yksityisellä hammashoitajana ja voin sanoa, että siellä pelastetaan aivan uskomattomiakain hampaita! Pelkopotilaat älkää uskoko kaikkea mitä hammashoidosta kuulette!

"Ella"
vuosien jahkaamisen ja tuskailuiden jälkeen mun ihana työterveyslääkäri kirjoitti mulle lähetteen...
olen siis aiemmin käynyt ihan tk-lääkärillä kysymässä lähetettä, joka passitti mut suuhygienistille mikä oli mulle ihan kamala paikka ja oksensin siellä sitten enkä edes saanut sitä lähetettä vaan lämmintä kättä ja tervemenoo yksityiselle.

viimekädessähän ne siellä sairaalassa päättää operoiko ne mut, ei se lähete vielä sitä mun käsittääkseni takaa? mutta toivon todella et pääsen sinne, peloista ja laidasta laitaan vellovista tuntemuksista huolimatta....
Mäkin haluan! Hampaat on surkeessa kunnossa ja päätä vaivaa aivan järkky hammaslääkäri-kammo! Pakko kysästä työterveyslääkäriltä kirjottaiskohan se lähetteen! kiitos tästä infosta! :)

vierailija
Mistä nämä hammaslääkärifobiat oikeen tulee?? Puudutetta saa ja annetaan lisää jos ei riitä. Niin ihan älyttömiä tuollaiset kammot.

Puudutetta ei saa kuin max 5 ampullia. Näin mulle ainakin hammaslääkäri sanoi kun ei alkanut puutumaan ja annettu jo 5 ampullia.

Kunnallinen on tehnyt jo useita hoitovirheitä vaikka he eivät sitä myönnä ja vieläpä erittäin kova kouraisia käsittelemään eivätkä usko et hammas ei puudu kunnollaja jatkavat silti vaan porausta

Yhteistyössä