Sain kutsun vatsalaukun tähystykseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieeeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieeeras

Vieras
Mitä ihmettä, sain kutsun vatsalaukun tähystykseen, enkä ole edes lääkärissä käynyt??

Viime toukokuussa kävin, kun sattui mahaan ja selkään eikä tietoa kummasta se kipu lähti. No siitä pari viikkoa siitä ni selvis et kipu oli selän puolella ja säteili vatsaan.. Voiko se olla että se lääkäri on silloin toukokuussa tehny mulle lähetteen ja nyt sain kutsun? :D Ei se lääkäri silloin maininnut sanaakaan vatsalaukun tähystyksestä. Kai ton voi perua, eihän mun mahassa oo mitään vikaa!

Todennäköisesti lääkäri laittanut lähetteen, halunnut varmistautua ettei vika ole vatsassa. Kyllä sen voi perua jos et tunne tarvetta mennä. Mutta kannattaa olla yhteydessä myös hoitaneeseen lääkäriin ja kysyä hänenkin mielipidettä.

Soitin tähystysyksikköön ja selvitin asian. Heidän tietojen mukaan mä olisin käynyt 6.11 sappikivivaivojen takia päivystyksessä. Enkä ole kyllä käynyt. Oli siel hoitaja vähän ihmeissään et onko menny väärälle henkilölle ja nyt joku kaipaa tota kutsua jossain.. Ihmetytti vaan tuo et miten mun henkilötunnus yms. tiedot on siellä sitten. Hoitaja sanoi et selvittää kyseisen lääkärin kanssa joka on lähetteen laittanut (lääkäri ei ole edes sama, kenellä kävin toukokuussa!) ja soittaa mulle sitten. Mut toistaiseksi saan ainakin unohtaa varatun ajan.

ap

Noita kyllä sattuu vähän liiankin helposti. Itse menin terveyskeskukseen kuukautisvaivojen vuoksi (ja tämä oli kirjattu tulosyyksi), mutta ajan koittaessa lääkäri lähti kuitenkin etsimään 1-vuotiasta lasta käynnille :D. Aika päin helvettiä pitää henkilötunnus kirjoittaa, jotta noin käy :D.

Jos koneelta hakee nimellä (etu- ja sukunimi) tietoja, se listaa kaikki sen nimiset ihmiset. Siitä on sitten helppo valita väärä ihminen, ikähän voi olla mikä vain,
Tuon takia haen tiedot aina hetulla, ei mahdollisuuksia virheisiin.

Yhteistyössä