Sain kosmetologilta näytepurkin jotain kosteusvoidetta, kallista ku mikä. Jää ikävästi kerrokseksi iholle, iho ei ime

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blss

Vieras
sitä oikein. Kun laitoin vanhaa omaa cliniquen kosteusvoidetta niin jäi iho ihanan kosteaksi ja on sitä vieläkin, vaikka tunti jo laitosta.

tätä toista kun laitoin niin oli tasan minuutin hyvä ja sen jälkeen iho vain hilseili taas ja kihnuttamalla lähti tämä tökötti pois. Tietysti osa imeytyikin, mutta vaikutti aika paskalta.

Kosmetologin neuvo oli kosteutus, kosteutus ja vielä kerran kosteutus, mutta miten noilla hänen suosittelemilla aineilla kosteuttaa, kun iho on laiton jälkeen samanlainen kuin ennen laittoa, irvistellessä kiristää ja nyt ei kiristä ollenkaan kun laitoin cliniquen voidetta.

Miten ihmeessä tän ihon saa kosteaksi kun edes kosmetologin suosittelemat aineet ei tehoa??

Pitää vaan kokeilla useampia. Joko oli liian rasvainen tai liian silikoninen voide. Eivät kosmetologien neuvot autuaaksi tee. Suosittelevat omia sarjojaan. Mikä tuote oli kyseessä?

Mä itse käytän Cliniquen tuotteita enkä ole vaihtamassa vaikka kosmetologi sanoisi mitä. Mun kuivaa ihoa ne ainakin kosteuttaa hyvin, ja talvella käytän lisänä sitä niitten tehokosteuttajaa, jonka nimeä en muista...

Totta kai voiteen imeytymiseen vaikuttaa moni muukin asia kuin itse voide, mutta oletan että iho on puhdistettu ensin jne.

Tällä hetkeööä kun on pakkasta ja ilmankosteus vääinen, niin iho voi kiristää joka tapauksessa. Ei kannata miettiä kosteusvoiteita vaan ostaa ilmankosteusmittari ja ilmankostutin.

Kuumimmat

Yhteistyössä