Sain kaikki oikein lastenohjelmatestissä, 10/10!

• Viestiketjun aloittaja "Anu"
  • Ensimmäinen viesti
upsss!
2/10 oikein..

Meillä lapset 2/4 eivät katso tv:stä lastenohjelmia kuin satunnaisesti. Muutaman kerran pikkukakkosta katsottu, mutta mielestäni on muuttunut sisällöltään aika ikäväksi.

näinpä juu on
9/10

Tuohan on ihan täysin pikkukakkostesti. Meillä katsotaan muutaman kerran viikossa (tai siis tuo kohta 4v katsoo, nuorempi 1v tuijottaa ehkä kolme sekuntia ja jatkaa puuhiaan).

näinpä juu on
Ja mikä on "nykyajan ohjelma", Kaapokin on ollut olemassa yli 17 vuotta. Muistan kun hoitolapsi rallatti joskus 15v sitten pihalla sitä ärsyttävämpääkin ärsyttävää "oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman, kaaaaaaapo!"

Ylen testi
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä juu on;30827658:
Ja mikä on "nykyajan ohjelma", Kaapokin on ollut olemassa yli 17 vuotta. Muistan kun hoitolapsi rallatti joskus 15v sitten pihalla sitä ärsyttävämpääkin ärsyttävää "oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman, kaaaaaaapo!"
Mielestäni tämä on oikein hyvä asia, että Yle näyttää edelleen niitä yli 15-vuotta vanhoja ohjelmia. Muutenkin olen ollut tyytyväinen Ylen lastenohjelmiin. Toisin kuin mainoskanavien räiskintäpiiretyt. Meillä suosikki on tällä hetkellä Ryhmä Hau
Ja itse sain testissä 8/10

Yhteistyössä