Oli yllätys. Mummo on kyllä ollut tk:ssa jo jonkun aikaa kun ei anoppi enää pystynyt häntä hoitamaan kotona. Mutta mummon kunto oli pysynyt koko ajan suht samanlaisena.Alkuperäinen kirjoittaja suru:halaus.Oliko yllätys poismeno? jaksamista.
:hug: Jaksamista sinnekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itsellä täysin sama tilanne kk sitten. Olipas itsellekin melkoinen shokki, saati sitten miehelle. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Oli yllätys. Mummo on kyllä ollut tk:ssa jo jonkun aikaa kun ei anoppi enää pystynyt häntä hoitamaan kotona. Mutta mummon kunto oli pysynyt koko ajan suht samanlaisena.Alkuperäinen kirjoittaja suru:halaus.Oliko yllätys poismeno? jaksamista.
Äsken hoitaja oli soittanut anopille ja sanonut, että hänestä tuntuu että mummo nukkuu kohta pois ja anoppi oli sanonut, että onko hän vielä siellä jos hän aamulla tulee käymään. Hoitaja oli sanonut, että odotas minä katson ja silloin mummo oli nukahtanut.
Lähtö siis tuli todella nopeaa. :'(
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Miehen mummo oli nukkunut äsken pois :'(
Anoppi soitti juuri. Nyt odottelen, että mies soittais töistä... Pitäis sille ilmoittaa.
Tämä tulee olemaan tosi kova paikka miehelle, he kun olivat mummon kanssa aina niin läheisiä... :'( :'(
Joo kyllä ihmisiä kuolee, mutta ei se sitä surua poista. Jos mun lähipiirissä joku kuolee, niin en mä pysty ajattelemaan "no se on vain elämää"Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Niin ne ihmiset vaan tapaavat kuolla vanhimmasta päästä. Ihan normaali elämän kiertokulku kyseessä, ei sen kummempaa.....elämää vain!
Onhan se elämää niin...itseäni tuo kuolema vaan ahdistaa kovien omien kokemusten jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Mari:Niin ne ihmiset vaan tapaavat kuolla vanhimmasta päästä. Ihan normaali elämän kiertokulku kyseessä, ei sen kummempaa.....elämää vain!
Mekin mennään äitini kanssa pyhäinpäivänä kirkkoon sytyttämään isälleni kynttilä. Nyt täytyy sytyttää sitten miehen mummollekkin :'(Alkuperäinen kirjoittaja berry76::hug: Meillä oli vuoden vaihteessa sama tilanne, miehen kumpikin mummu kuoli parin viikon sisällä. Lauantaina käydään anopin kanssa kahdessa kirkossa, siellä sytytetään muistokynttilät vuoden aikana kuolleille pyhäinpäivänä.