Sain juuri suru-uutisen...;(

Miehen mummo oli nukkunut äsken pois :'(
Anoppi soitti juuri. Nyt odottelen, että mies soittais töistä... Pitäis sille ilmoittaa.
Tämä tulee olemaan tosi kova paikka miehelle, he kun olivat mummon kanssa aina niin läheisiä... :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
halaus.Oliko yllätys poismeno? jaksamista.
Oli yllätys. Mummo on kyllä ollut tk:ssa jo jonkun aikaa kun ei anoppi enää pystynyt häntä hoitamaan kotona. Mutta mummon kunto oli pysynyt koko ajan suht samanlaisena.
Äsken hoitaja oli soittanut anopille ja sanonut, että hänestä tuntuu että mummo nukkuu kohta pois ja anoppi oli sanonut, että onko hän vielä siellä jos hän aamulla tulee käymään. Hoitaja oli sanonut, että odotas minä katson ja silloin mummo oli nukahtanut.
Lähtö siis tuli todella nopeaa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsellä täysin sama tilanne kk sitten. Olipas itsellekin melkoinen shokki, saati sitten miehelle. :/
:hug: Jaksamista sinnekin.
Mummolla oli ikää jo 86 vuotta.
Mies kyllä sanoi kun viimeksi kävi mummoansa katsomassa, että voi kun hän pääsisi jo pois... Häntä niin säälitti nähdä mummo siellä sängynpohjalla. Silti vaikka hän noin sanoikin tulee tämä olemaan miehelle raskas paikka. :'(

suru
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
halaus.Oliko yllätys poismeno? jaksamista.
Oli yllätys. Mummo on kyllä ollut tk:ssa jo jonkun aikaa kun ei anoppi enää pystynyt häntä hoitamaan kotona. Mutta mummon kunto oli pysynyt koko ajan suht samanlaisena.
Äsken hoitaja oli soittanut anopille ja sanonut, että hänestä tuntuu että mummo nukkuu kohta pois ja anoppi oli sanonut, että onko hän vielä siellä jos hän aamulla tulee käymään. Hoitaja oli sanonut, että odotas minä katson ja silloin mummo oli nukahtanut.
Lähtö siis tuli todella nopeaa. :'(

ikävää.Ei ehtineet hyvästellä.ei löydä nyt sanoja.Voimia miehellesi ja perheelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Miehen mummo oli nukkunut äsken pois :'(
Anoppi soitti juuri. Nyt odottelen, että mies soittais töistä... Pitäis sille ilmoittaa.
Tämä tulee olemaan tosi kova paikka miehelle, he kun olivat mummon kanssa aina niin läheisiä... :'( :'(
:hug:
Meillä oli sama tilanne viime keväänä. Mummo oli miehelleni melkein kuin äiti ja lähtö tuli ihan yllättäen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Niin ne ihmiset vaan tapaavat kuolla vanhimmasta päästä. Ihan normaali elämän kiertokulku kyseessä, ei sen kummempaa.....elämää vain!
Joo kyllä ihmisiä kuolee, mutta ei se sitä surua poista. Jos mun lähipiirissä joku kuolee, niin en mä pysty ajattelemaan "no se on vain elämää"

Voimia Lumiinalle ja miehelleen! :hug: :hug:

:hug: Meillä oli vuoden vaihteessa sama tilanne, miehen kumpikin mummu kuoli parin viikon sisällä. Lauantaina käydään anopin kanssa kahdessa kirkossa, siellä sytytetään muistokynttilät vuoden aikana kuolleille pyhäinpäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
:hug: Meillä oli vuoden vaihteessa sama tilanne, miehen kumpikin mummu kuoli parin viikon sisällä. Lauantaina käydään anopin kanssa kahdessa kirkossa, siellä sytytetään muistokynttilät vuoden aikana kuolleille pyhäinpäivänä.
Mekin mennään äitini kanssa pyhäinpäivänä kirkkoon sytyttämään isälleni kynttilä. Nyt täytyy sytyttää sitten miehen mummollekkin :'(

Oli ihan kauheaa kertoa miehelle hetki sitten tuo uutinen, kun hän niin iloisena soitti töistä... :'( :'( Tuntu niin pahalle, kun häntä alkoi itkettämään, enkä minä pystynyt edes halaamaan.... :'(

Yhteistyössä