Lapset on varmasti siitä enempi onnessaan kuin pipoistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:...jeee.... meille tuli lelulehti :|
Tilaa vaikka aika velkaneuvojalle, sillä tuo tyhlailu koituu kohtaloksenneAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:Vähänkö pompin onnesta tytön kanssa, tilaamani Kimperi-pipot tuli postiluukusta äsken!!! Siis vielä ihanampia mitä osasin odottaa ja just oikean kokoisia! JEEEE! Mitähän seuraavaksi tilaisi??
Mies on sitä varten töissä tienaamassa että mä voin tilailla kaikkea kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Mies:Tilaa vaikka aika velkaneuvojalle, sillä tuo tyhlailu koituu kohtaloksenneAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:Vähänkö pompin onnesta tytön kanssa, tilaamani Kimperi-pipot tuli postiluukusta äsken!!! Siis vielä ihanampia mitä osasin odottaa ja just oikean kokoisia! JEEEE! Mitähän seuraavaksi tilaisi??
Enpä usko...Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mies on sitä varten töissä tienaamassa että mä voin tilailla kaikkea kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Mies:Tilaa vaikka aika velkaneuvojalle, sillä tuo tyhlailu koituu kohtaloksenneAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:Vähänkö pompin onnesta tytön kanssa, tilaamani Kimperi-pipot tuli postiluukusta äsken!!! Siis vielä ihanampia mitä osasin odottaa ja just oikean kokoisia! JEEEE! Mitähän seuraavaksi tilaisi??
Jaahas, onko palstalle saatu uusi tuhluri? Kalpene bannari!Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Tilaa vaikka aika velkaneuvojalle, sillä tuo tyhlailu koituu kohtaloksenneAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:Vähänkö pompin onnesta tytön kanssa, tilaamani Kimperi-pipot tuli postiluukusta äsken!!! Siis vielä ihanampia mitä osasin odottaa ja just oikean kokoisia! JEEEE! Mitähän seuraavaksi tilaisi??
No on se vähän senkin takia että saadaan ruokaa pöytään ja laskuja maksettua =)Alkuperäinen kirjoittaja minskumansku:Enpä usko...Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mies on sitä varten töissä tienaamassa että mä voin tilailla kaikkea kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Mies:Tilaa vaikka aika velkaneuvojalle, sillä tuo tyhlailu koituu kohtaloksenneAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:Vähänkö pompin onnesta tytön kanssa, tilaamani Kimperi-pipot tuli postiluukusta äsken!!! Siis vielä ihanampia mitä osasin odottaa ja just oikean kokoisia! JEEEE! Mitähän seuraavaksi tilaisi??