Sain Flagyl Comp kuurin, monellako on tullu siitä niitä kauheita sivuvaikutuksia mitä siinä luki?

tia
Itsellä vuosi sitten ei tullut mitään oireita emätinpuikoista, mutta tänä vuonna...
8. "ohjuksen" jälkeen iski niskaan kamala kuumotus ja kutina. Lopetin oitis lääkkeet ja kun menkatkin alkoi illalla, niin en sitten viitsinyt kahta vikaa kapselia laittaa.
Apteekista ilman reseptiä saatava kortisoni-liuos tuntui vain pahentavan oloa: päänahka alkoi hilseillä ja märkiä. Työpaikan terveydenhoitaja suositteli kokeilemaan kaupan/kampaamon kosteuttavaa hiusnaamiota hiuspohjalle. Sillä nyt 2 vuorokautta menty, niin että saanut kaksi kertaa päivässä laittaa hoitava naamio (=vesiliukoinen hoitoaine, jonka annetaan vaikuttaa puoli tuntia ja pestään sitten pois), eikä puhettakaan että saisi niskaa rapsuttaa tai harjata tukkaa juuresta asti, tai alkaa jumalaton kutina. Toivottavasti hellittää vklpn aikana tai ei auta kuin taas lääkärille marssia. Kun ei tuo terkkari tainnut ymmärtää, että päänahan ongelma voi olla sivuvaikutus emätinkapseleista...
 
nadine
Mä olen käyttänyt raskaana ollessa tuon puikkokuurin (muistaakseni 10 puikkoa). Muuta negatiivista en muista kuin sen että vähän huono olo tuli. Kyllä sä uskallat ne käyttää. Niin ja jos tulee tosi pahoja sivuoireita - lopetat sitten lääkkeen käytön.

Mulle on kerran tullut todella pahoja sivuoireita ehkäisylaastareista. Se oli tosi pelottavaa. Aluksi ei jaksanut uskoa, että ihmeoireet on just niitä tuoteselosteessa mainittuja (koska niidenhän pitäisi olla tooooooosi harvinaisia), mutta kyllä mä laastarin repäisin irti, kun alkoi jo toinen puoli kehosta puutua jne...
 
Oppia ikä kaikki
Tulee varmaan vähän myöhään tämä tieto kaikille flagyl comp emätinpuikkojen käyttäjille: Emättimestä ne vaikuttavat aineet ei juurikaan imeydy elimistöön, joten nuo kaikki oireet mitä ootte niitä käyttäessä kokeneet on varmaan ollu vaan jotain itsesuggestiolla aiheutettuja...on ihan eri asia jos sitten syö flagyliä tabletteina.
 
Trichomonas
Kuinka monelle tätä lääkettä määrätty trichomonakseen? Itse sain sen näköjään kun panin 3kk saman miehen kanssa ja hänellä muitakin suhteita ollut välissä. On voinut hänellä olla ties kuinka kauan oireettomana. Hitto että ottaa päähän. Ja sain häneltä lisäksi hiivan kurkkuun suihinotosta, ja sitäkään ei ole koskaan aiemmin ollut elämäni aikana.
Kyllä ottaa pattiin oma tyhmyys kun luotin enkä vaatinut kondomia. Hän kun kävi testeissä, mutta ilmeisesti näitä ei edes testattu vaikka väitti että kaikki otettiin. Voi helvetti sentään.
 
"täky"
Itse sain 10 pävän römpsäpuikkokuurin, 3 päivää käytin ja sivuoireina jumalaton kutina, ei alapäässä vaan koko kehossa, pahin on päänahassa ja kavoissa. Pärstään ilmestyi myös ihana punainen, kesivä ja kudosnestettä vuotava kutiava ihottuma.. aaah. + isoja "finnejä" (jtn ihme paiseita, ei mätäpäitä). tänään en ole kaunis, en yhtään kaunis.. korkeintaan nätti <3 Kuuri loppuu muuten just.
 
"Nynny"
Polttelee alapäässä, ja kuurin viimeinen puikko on käytetty eilen. Luulin juuri tähän vaivaan saaneeni tämän hiton lääkkeen. Ihan yhtä tyhjän kanssa tuntuu olevan.
 
ei enää
Hampaan tulehdukseen söin kerran flagylia ja piti vaihtaa toiseen, koska niin pahat oireet. Nykyään mainitsen aina kun kysytään yliherkkyyksistä lääkkeille, niin ton.
 
pöljänderi
Mulla alko nyt toi 10pv emätinpuikko kuuri ja kelasin et onko mun sormet jotenkin liian lyhyet kun tovi puikon laittamisen jälkeen sitä valui nestemäisessä muodossa alkkareihin, et pitäskö se saada pysymään siellä/laitettua vielä syvemmälle?:D rupeen nimittäin sit tarvitteen jotain kättä pidempää..
 
"hauhau"
Mulla pitäs alkaa flagyl comp kuuri emättimeen, mut en tiiä uskallanko aloittaa.Olen jo viikolla siirtänyt. Joudun töissä käyttään käsihuuhdetta, voiko olla niin herkkä et saa sen antabus reaktion? Entä kun kaikissa kasvorasvoissa ja shampoissakin vissiin säilöntäaineina alkoholia ainakin vähäsen. Vaikka emättimeen laitettunahan se eri asia kuin suun kautta tabletteina. Vaikutushan enempi paikallinen.
 
Ei ikinä enää
Vuosia sitten söin ekan Flagyl-kuurin ja sain kieleen sieni-infektion, kun syljeneritys loppui.

Nyt on menossa toinen kuuri vasta kolmatta päivää ja sivuoireita löytyy pitkä lista.. Hoitaja käski lopettaa lääkkeen kesken.

Oireet: jalkojen kutina (erityisesti pohkeet), pahoinvointi, yökkäily (oksennus meinaa nousta kurkusta ylös), epätodellinen olo, unettomuus, väsymys, ahdistuneisuus, pyöryttää, jalat tuntuu voimattomilta, raudan maku suussa, ruokahaluttomuus, pelkotilat, heitehuimaus.

Ihan kamala lääke, 0/5, ei jatkoon.
 
vierailija
Minulle lääkäri ainakin sanoi mieluummin määrävänsä puikkoina alapään vaivoihin, koska se on täsmähoito, eikä rasita elimistöä samoin kuin tabletit. Monet vetävät mieluummin tabun naamaan kuin rupeavat sähläämään sottaavien sulavien ja valuvien puikkojen kanssa. Tabut sotkevat helposti suoliston bakteerikannan.
 
vierailija KRI
Olen käyttänyt nyt 3 puikkoa flafyl compia emättimeen ja heti seuraavana pvänä alkoi vatsakivut. Toisena päivänä tuli myös vähän tiputtelua, verta. Menkkoja ei siis ole ollut vuosiin, kun hormonikierukka. Yritin hoitaa aluksi apteekin itsehoitolääkkeillä pahanhajuista vuotoa, tuloksetta. Nyt siis 7vrk puikkokuuri lääkärin kautta. Haju on hävinnyt ja mietinkin, että jatkanko vielä....ja kestän vatsakivut vai ovatko vatsakivut merkki kohtutulehduksesta tms? Itse, kyllä luulen, että puikot voivat aiheuttaa vatsakivut, kun ne oli mainittu haittaoireiksi ja todettu, että kuuri tulisi keskeyttää...
 

Yhteistyössä