Sain Flagyl Comp kuurin, monellako on tullu siitä niitä kauheita sivuvaikutuksia mitä siinä luki?

Mä myönnän, ku luin sen pakkausselosteen niin en uskaltanukkaa enää laittaa sitä hemmetin puikkoa yöks... Alko pelottaa että onko se oikeesti noin vaarallinen.
Monellako tai onko teillä tullu siitä noita kauheita sivuoireita mitä siinä lukee..
Ja ihan emätinpuikkoja siis sain.
Oireina olivat pahanhajuinen kuukautisvuoto(tihuttelu) ja omituinen alamaha(siis kuin kuukautiset ois koko ajan alkamassa).

Kyllä mä oon pelkuri :ashamed:
 
aisiis
heh, pitäs varmaan ottaa se lääke eka ennenkuin lukee pakkausselostetta. Mulla kerran jäi yhet lääkkeet syömättä ja toisella kerralla varmistin tutulta terkalta että voinhan mä syödä :D :D
hullu mikä hullu :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
heh, pitäs varmaan ottaa se lääke eka ennenkuin lukee pakkausselostetta. Mulla kerran jäi yhet lääkkeet syömättä ja toisella kerralla varmistin tutulta terkalta että voinhan mä syödä :D :D
hullu mikä hullu :D :D
Mä miettisin eilen IHAN samaa ku olin lukenu sen pakkausselosteen ja panikoinu aikani...
Hullu ku pullosta tullu.... :LOL:
 
Mul oli koko sen kuurin ajan (ja muutama päivä sen jälkeen ) ihan törkeen kipeä maha.
(jos nyt kyse siitä lääkkeestä, jonka käytön aikana ei saa käyttää edes viinaa, koska siitä tulee kuulemma tosi huono olo ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mul oli koko sen kuurin ajan (ja muutama päivä sen jälkeen ) ihan törkeen kipeä maha.
(jos nyt kyse siitä lääkkeestä, jonka käytön aikana ei saa käyttää edes viinaa, koska siitä tulee kuulemma tosi huono olo ).

Noni, jotain tommosta mäkin pelkään että tulee.... :ashamed:
 
Mulla oli noita tabletteina, ja tuli ihan kaikki sivuoireet; pissa muuttui punaiseksi, oli niin paha olo, etten meinannut pystyssä pysyä, kun vaan oksetti.. Enkä pystynyt syömään kuuria loppuun.
*muoks* sit kaikenlisäks oli kokoajan kauhee raudan maku suussa, mikä ei todellakaan helpottanut sitä pahoinvointia :x
 
vilma
Mulle tuli myös flagyl tableteista (5 päivän kuuri, 2 tablettia päivässä) tosi pahat sivuvaikutukset. Aamuisin oli tosi huono olo, oksetti ja ruoka ei maistunut. Illalla pystyi sitten joten kuten syömään. Jälkeen päin tuli kuumotusta ja kirvelyä alapäähän.
 
saikku
Jouduin tänään saikulle ton helvatan lääkkeen takia. Koko ajan tunne, että olis 40C kuumetta, huimaa ja väsyttää. 4 päivää oon nyt sitä syönyt, 6 vielä edessä. Pakko silti jaksaa, että pöpöt kuolee.
 
kaakku
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:
Jouduin tänään saikulle ton helvatan lääkkeen takia. Koko ajan tunne, että olis 40C kuumetta, huimaa ja väsyttää. 4 päivää oon nyt sitä syönyt, 6 vielä edessä. Pakko silti jaksaa, että pöpöt kuolee.
Mulla sama juttu, on tosi flunssainen olo. Väsyttää, huimaa, silmät on "sekaisin". Vielä pari päivää jäljellä. Sain hammastulehdukseen. Lisäksi syön vielä samalla Amorionia myös kolme päivässä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja kaakku:
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:
Jouduin tänään saikulle ton helvatan lääkkeen takia. Koko ajan tunne, että olis 40C kuumetta, huimaa ja väsyttää. 4 päivää oon nyt sitä syönyt, 6 vielä edessä. Pakko silti jaksaa, että pöpöt kuolee.
Mulla sama juttu, on tosi flunssainen olo. Väsyttää, huimaa, silmät on "sekaisin". Vielä pari päivää jäljellä. Sain hammastulehdukseen. Lisäksi syön vielä samalla Amorionia myös kolme päivässä.
Eikös flagyl comp ole emätinpuikko....? Kyllä siitä kuume varmaan tulee jos sen syö :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Miuh
Minuu kiinnostais kans tietää millasia oireita on tullut puikoista jos puikoista on tullut. Tänään joudun yöksi laittamaan. (tähän asti venyttänyt kun oon myös arkajalka ja luin se pakkaus selosteen.) Mut nyt tuli eilen maha kauheen kipeeksi ja aristaa munasarjojen kohdalta. Mulla on menkat ollu kadoksissa kun just lopetin imettämisen, mut toivottavast ei ois tulehdus levinny munasarjoihin. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja kaakku:
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:
Jouduin tänään saikulle ton helvatan lääkkeen takia. Koko ajan tunne, että olis 40C kuumetta, huimaa ja väsyttää. 4 päivää oon nyt sitä syönyt, 6 vielä edessä. Pakko silti jaksaa, että pöpöt kuolee.
Mulla sama juttu, on tosi flunssainen olo. Väsyttää, huimaa, silmät on "sekaisin". Vielä pari päivää jäljellä. Sain hammastulehdukseen. Lisäksi syön vielä samalla Amorionia myös kolme päivässä.
Eikös flagyl comp ole emätinpuikko....? Kyllä siitä kuume varmaan tulee jos sen syö :D
flagyl on myös tabuina, itsekin kerran söin kyseisen kuurin. Ei sivuvaikutuksia.
 

Yhteistyössä