Sain ekat silmälasit ja ei tunnu hyvälle sittenkään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ggggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ggggg

Vieras
Jos laitan päätä alaspäin ni alkavat pikkuhiljaa hiisautumaan nenänpäätä kohti. Ja jos "hytkytän" vähän valuvat kunnolla.
Muovisangat, joten vähän kai onnistuu taivuttaa, mutta onko nää kuitenkin toivottoman suuret? Onneks vaan lukemiseen...mittailtiin kyllä (netistä tilasin) ja kerkesin ottaa sinetin pois, joten palautuskaan ei onnistu. Pitäskö lasien olla niin tiukat ettei valu yhtään vaikka pää alaspäin hyppis???

Ja ihan oudolta tuntuu kyllä muutenkin kun en oikein tykkää edes aurinkolaseja käyttää, tuntuu että tiellä ovat ja varsinkin nämä.

Oisko vähän väärän kokoiset?

Ei minulla nimittäin ne valu tuolleen. Entiset saattoivat, tavis metalliset joissa muoviatulat.

Nykyiset muovisangat pysyvät kyllä päässä :)

Mulla on muovisangat, ollu nyt muutaman kuukauden ja oon kahdesti käyny säädätyttämässä. Vähän päivän mittaan valuu mut ei pahasti enää. Käy silmälasiliikkeessä ja pyydä että taivuttavat sankoja.
silmälasit ei oo kivat :(.

Sitä saa mitä tilaa. Olisko kenties kannattanut ihan oikean optikon pakeilla käydä eka kerralla? Mulla on ollut lasit jo pian kolmekymmentä vuotta, ja aika monet lasit ehdin ostaa ennen kuin itse tajusin, mitä niissä pitää vahtia (koko, tietyt muodot ja mittasuhteet).

Tilasitko Favopticilta? Pakkauksessa pitäisi tulla ohjeet ja tarvikkeet lasien säätämiselle. Joko oot lukenut sen pikkuisen esitteen? Jos käytät laseja vain lukiessa, niin et varmaankaan silloin kovinkaan paljon hytkytä päätäsi? =)

Tilasitko Favopticilta? Pakkauksessa pitäisi tulla ohjeet ja tarvikkeet lasien säätämiselle. Joko oot lukenut sen pikkuisen esitteen? Jos käytät laseja vain lukiessa, niin et varmaankaan silloin kovinkaan paljon hytkytä päätäsi? =)

Juu, sieltä. On ne ohjeet ja huomenna pitää yrittää säätää. Mies tilannu muutamat ja hyvät on olleet ja mitattiin nääkin tarkkaan...
Ja sanotaanhan noissa että saa säädettyä, mutta mietin nyt tässä, että onko kuitenkin liian isot edes säätämiselle. Miehen päässä nääkin pysyy.

Näissä ei oo tuossa nenänkohdalla niitä napukoita, joten siitä säätö ei onnistu.

[QUOTE="viiraska";24782098]Sitä saa mitä tilaa. Olisko kenties kannattanut ihan oikean optikon pakeilla käydä eka kerralla? Mulla on ollut lasit jo pian kolmekymmentä vuotta, ja aika monet lasit ehdin ostaa ennen kuin itse tajusin, mitä niissä pitää vahtia (koko, tietyt muodot ja mittasuhteet).[/QUOTE]

Näin halvalla ei mistään optikolta saa (40euroa), optikolla samat varmaan 300euroa. Ja kun nää on pääasiassa lukemiseen ja ekat lasit. Sitten kun tulee "pysyvät" ni varmaan käynkin ihan optikon luona ostamassa.

Nisseniltä (esimerkiksi) on saanut 55 eurolla lasit. Ja Tiimarista saa alle kympillä juuri lukulaseja, niitäkin pääsee sovittamaan. Ihailen optimismiasi, itse en ikinä rohkenisi tilata netistä laseja (kuten en rintaliivejäkään).

Lukulasit saa optikolta satasella, jostain Nisseniltä voi löytyä halvemmallakin, jos ne kaikista halvimmat kehykset kelpaa. Merkkikehyksillä sitten saa menemään pohjattomasti rahaa.

Yhteistyössä