Sain eilen tosi huonoa palvelua verotimistossa!

  • Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti
Ketuttaa
Meni koko päivä pilalle yhden työhön kyllästyneen asikaspalvelijan takia, menin sinne kysymään henk.koht.papereiden kera kun puhelimessa hankala selittää ni tää kurppa vaan istu ja teki jotain muuta hommaa siin ja tiuski mulle vastauksia ja kun sanoin et ainaki ennen tää asia on täällä hoidettu ni kurppa totes tosi veemäisesti et "sillo on varmaan palveltukki" siis täh?!:headwall: eikö siis enään palvella...
Löin paperit kasaan ja lähdin pois sanaakaan sanomatta ja mietin vaan et miks vasta jälkikäteen tulee mieleen mitä ois voinu sanoa sil takas.Tai olisin vaan pyytäny jonku muun hoitamaan asiaa,se kurpa oli yksin siin(niillä 3 paikkaa).
Että tekis mieli tehä valitus....
 
Gluteus maximus
Kun välillä luen verojuttuja/kysymyksiä täällä niin en enää yhtään ihmettele, että ne työntekijät on tuollaisia! :snotty: Tosin kyllä kaikkia pitää palvella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kun välillä luen verojuttuja/kysymyksiä täällä niin en enää yhtään ihmettele, että ne työntekijät on tuollaisia! :snotty: Tosin kyllä kaikkia pitää palvella!
Ei pidä yleistää. Kuten kaikenlaisessa asiakaspalvelussa, riippuu ihan asiakaspalvelussa töissä olevasta henkilöstä, millaista palvelua hän antaa. Itse ainakin häpesin joskus silmäni päästä nähdessäni jonkun kollegan antamaa palvelua, mutta pääosin oman toimistomme palvelu oli mielestäni hyvää. :)
 
mie sain kerran kans huonoa palvelua, tuumasin kovaan ääneen sillo ovella, että haluan sellaisen henkilön joka osaa hommansa nyt heti eikä huomenna, kun on aikakin varattu. vartavasten tänne, ja tämän jälkeen oon aina saanu sitä.. Liekö mun nimi loistaa siellä jossain seinällä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kun välillä luen verojuttuja/kysymyksiä täällä niin en enää yhtään ihmettele, että ne työntekijät on tuollaisia! :snotty: Tosin kyllä kaikkia pitää palvella!
voi kai se niinkin olla mut ajattelin kun asia viimeksikin siellä päässä hoidettu auttamalla ni samaten nytkin.Viimeks oltiin ihan asiallisia mut nyt oli vissiin täl kurpalla joku herne nenäs tms.Ja kun en muistanu miten toi mun asia on menny ennen ni ajattelin siks mennä kysyyn ettei sit paperit tuu bumerangina takas ja lisäselvitysten kera.Kurppaki sano et jos ne on väärin täytetty tai jotain puuttuu ni kyl täältä sit tulee lappua takas,eikö se oo helpompi hakee apua sieltä ettei sit tarvi kahta kertaa tehä samaa hommaa.
 
vieras
On se kyllä niinkin, että usein tulee ihmisiä, joilla on h.tillinen nippu sekavia papereita. Ei oikein tiedetä edes miksi tullaan ja mitä halutaan kysyä. Asiaa ei ole lainkaan valmisteltu, tärkeimmät paperit puutuu ja sitten vielä se oleellinen. Ei ole hajuakaan edes mitä veroja ja miksi maksetaan. Varataan aika, jotta saa kuulla, mitä olisi pitänyt etukäteen selvittää ja mitä tosittteita olla mukana. Tällainen on missä TAHANSA asiakaspalvelussa muiden ajan ja vaivan väärinkäyttöä. Tietoa saa netistä, kirjallisisista ohjevihkosista ja palvelunumeroista, jotta tällaista turhaa vaivaa voisi välttää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se kyllä niinkin, että usein tulee ihmisiä, joilla on h.tillinen nippu sekavia papereita. Ei oikein tiedetä edes miksi tullaan ja mitä halutaan kysyä. Asiaa ei ole lainkaan valmisteltu, tärkeimmät paperit puutuu ja sitten vielä se oleellinen. Ei ole hajuakaan edes mitä veroja ja miksi maksetaan. Varataan aika, jotta saa kuulla, mitä olisi pitänyt etukäteen selvittää ja mitä tosittteita olla mukana. Tällainen on missä TAHANSA asiakaspalvelussa muiden ajan ja vaivan väärinkäyttöä. Tietoa saa netistä, kirjallisisista ohjevihkosista ja palvelunumeroista, jotta tällaista turhaa vaivaa voisi välttää.
no mulla oli kyllä kaikki paperit ojossa ja oikein ja muutenkin tiesin mitä menin sinne kysymään et ei sen kurpan olis ku tarvinnu keskeyttää se hommansa hetkeks ja keskittyä kuunteleen mua ja sit vaan vastannu kunnolla ja asiallisesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se kyllä niinkin, että usein tulee ihmisiä, joilla on h.tillinen nippu sekavia papereita. Ei oikein tiedetä edes miksi tullaan ja mitä halutaan kysyä. Asiaa ei ole lainkaan valmisteltu, tärkeimmät paperit puutuu ja sitten vielä se oleellinen. Ei ole hajuakaan edes mitä veroja ja miksi maksetaan. Varataan aika, jotta saa kuulla, mitä olisi pitänyt etukäteen selvittää ja mitä tosittteita olla mukana. Tällainen on missä TAHANSA asiakaspalvelussa muiden ajan ja vaivan väärinkäyttöä. Tietoa saa netistä, kirjallisisista ohjevihkosista ja palvelunumeroista, jotta tällaista turhaa vaivaa voisi välttää.
Jos miulla on sinne asiaa, niin on tasalleen juuri ne paperit mukana ja vähän muutakin, ja tiedän aina mitä oon hakemassa. välttämättä netistä ei aina saa sitä tietoa mitä hakee sekä voi olla myös vanhentunutta
 

Yhteistyössä