Säilyykö Halensilla alennus jos vaihtaa kokoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtaa, ei vaihtaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihtaa, ei vaihtaa...

Vieras
Maksoin postiennakolla tuon paketin ja siinä oli kaksi tuotetta, josta kalliimmasta on prosenttiale. Kuitenkin se ale on vähennetty vain loppusummasta eikä juuri siitä tuotteesta. Halensin sivuilla luki että jos vaihtaa niin ne maksaa heti sen summan tilille takaisin ja velottaa sitten uudestaan siitä uudesta. Onnistuukohan tuo sitten prosenttialennuksella olevan tuotteen kanssa? Siellä ei edes lukenut mitään siitä että säilyykö ale jos vaihtaa. Ehkä se ei säily?

Toisaalta en edes millään osaa päättää että vaihdanko tuon tilaamani takin vai en, todella vaikeaa kun ei ole sitä kahta kokoa tässä jotta voisi nyt vertailla. Sekin olisi tyhmää jos vaihtaisin ja sitten se isompi olisikin liian suuri eikä voiskaan enää vaihtaa. Mulla on tosi usein tämä sama ongelma takkien kanssa, pienempi koko istuu muuten hyvin, mutta rintojen kohdalta nappi mahtuu just ja just kiinni. Sitten kun tilaa isomman niin se ei istu hartioista yhtään, vaan on liian suuri. Tosin tässä takissa on sekin ongelma että kavennettu kohta ei tule vyötärölle vaan heti rintojen alle, mutta paranisiko sekään ongelma yhtä kokoa vaihtamalla. En ole kuitenkaan mikään pitkäselkäinen, joten olen tuosta aika ihmeissäni, kun mallin päällä kapein kohta on juurikin vyötäröllä ja se malli on varmasti 5-15 cm pidempi kuin minä. Ups, tulipa vähän vuodatusta, sori.

En osaa sanoa, mutta kannattaa aina tilata kaksi kokoa. Niin monta kertaa ollut vaatteiden ja kenkien kanssa samassa tilanteessa, että en enää uskalla tilata vaan yhtä kokoa.

[QUOTE="vieras";25051550]En osaa sanoa, mutta kannattaa aina tilata kaksi kokoa. Niin monta kertaa ollut vaatteiden ja kenkien kanssa samassa tilanteessa, että en enää uskalla tilata vaan yhtä kokoa.[/QUOTE]
Mutta kuulostaa kyllä siltä, että kannattaisi vaihtaa isompaan.

Yleensä tilaankin kaksi kokoa, mutta prosenttialella menee tyhmästi joissain paikoissa sitten se ale vain siitä toisesta tuotteesta ja sitä ei voi siirtää sitten toiseen, niin en siksi uskaltanut. Yleensä ei edes saa tilausvaiheessa itse päättää kummasta se menee. Siis kun on sellaisia tarjouksia tyyliin 50% kalleimmasta tuotteesta ym. niin silloin pitää tietää heti mitä tilaa, joka on tosi tyhmää

Ja tuo on tosiaan villakangastakki, joten siksikin mietityttää tuon koon kannalta, kun yleensä ne venyy. Tuo on siis kokoa 36 ja aina mietin 36 ja 38 kokojen väliltä. Viimeksi ostin villakangastakin 38 kokoa, ja nykyään vuosien jälkeen se on minusta liian suuri, koska on venynyt. Mutta pituussuunnassa nuo tuskin kyllä venyy, eli siinä mielessä kannattais ehkä vaihtaa, mutta se mietityttää että ei kai yhden koon välillä voi olla kuin ehkä sentin pituusero jos sitäkään?

Uppaampa tätä vielä kun aamulla ei ollut varmaan paljoa ihmisiä palstalla, ja haluaisin tietää jos joku on onnistunut vaihtamaan. Ei tarvi lukea muuta kuin tuon ekan viestin eka kappale, siinä on olennaisin, tai otsikossa jo.

Yhteistyössä