Säilytättekö lasten pieneksi jääneet vaatteet jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten teillä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten teillä?

Vieras
... on aikomus vielä hankkia/saada lapsia tai ainakin yrittää lähiaikoina? Myöskin 2-4 vuotiaiden vaatteet? Vai pistättekö myyntiin/annat pois? Oon tosi paljon, melkein kaiken säilyttänyt ja huomaan että kohta oon pulassa niitten vaatteiden kanssa ku niit on niin paljon :D

Mä en jotenkin hennois luopua niistä vaatteista (parhaimmista ) millään :ashamed: Tää tulee olemaan meidän viimenen :saint: vauva ja nyt jo haikeudella mietin, että mitä mää niille vaatteille teen.. Niitä on _paljon_

Säilytin kaikki esikon vaatteet 3,5v, sitten saimme kakkosen joka oli eri sukupuolta joten esikon vaatteet lähti kiertoon niiltä osin jotka ei sopinut kakkoselle. Nyt kakkosen vaatteet on mennyt kiertoon sitä mukaan kun pieneksi jää.

Haikeudella myyn nyt pienimpiä vauvanvaatteita, sillä ei olla ajateltu ainakaan nyt lähiaikoina kolmatta. Ei vaan tilat riitä kaikille, nimittäin esikoisen vaatteet säilytän kuopukselle ja ne vie tilaa paljon, kuopuksen käytön jälkeen joko kierrätykseen tai parhaimmat myyntiin.

Mä oon säilyttäny molempien muksujeni vaatteet lähes kaikki. Yhden muovikassillisen vauvan vaatteita myin naapurin nuorelle parille ja joítaki tytön vaatteita on serkun muksulla lainassa. Muksut 3 ja 4 v eli onhan nuita jo kertyny...en vaan raski luopua niistö vielä jos vaikka joskus vielä perhe kasvais

Mulla esikoinen oli kouluikäinen kun vasta sain toisen ja kaikki on siistissä säästössä ollut :). Ja tulee olemaan vastedeskin. Ne on mun muistoja :(. Voin lainata, mutta haluan aina takaisin.

Yhteistyössä