Säilöttekö vielä liian isoja vaatteita kaapissa vai myyttekö pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Lasten vaatteista siis kyse. Olen nimittäin huomannut eräällä nettikirpparilla, että jotkut ostavat vaatteen ja pistävätkin sen sitten myyntiin kun se onkin liian iso.
Mulla on tuolla kaapeissa joitakin vaatteita, jotka ovat esikoiselle vielä liian isoja, mut kyl ne jossain vaiheessa sopii, kun ovat kuitenkin seuraavaa tai sitä seuraavaa kokoa ja esikoisen pieneksi jääneet vaatteet odottavat kaapissa sitä, että kuopus kasvaa.

Mun lapset käyttävät kokoja 86cm ja 98cm. En mä ymmärrä miksi myydä jtn pois ennenkuin lapsi on saavuttanut tietyn koon, itse nimenomaan hamstraan isompia kokoja, nyt on varastossa koko vaatekerta 104cm ja paljon jo myös 110cm kokoja... Mulla periaatteena nimenomaan hankkia vaatteita vähitellen jotta kaikkea ei tartte ostaa uutena/normaalihintaisena... Sen ymmärrän jos asutaan jossakin kaksiossa ison perheen kanssa ja tilaa ei oikeasti ole.

Säilytän. Mä ostan aleista ja kirppiksiltä lapselle isompaakin vaatetta jemmaan. Tosin yritän, etten ostais kun korkeintaan kahta seuraavaa kokoa, ellei nyt jotain superihanaa tule vastaan.

Yhteistyössä