Säikytin prismassa lapset ja mummot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Oltiin lauantaina prismassa ostamassa mökille ruokaa ja ukon kanssa niitä sähellettiin farmarin takaluukkuun. Ukko posautti luukun kiinni ja mulla pää välissä, luukun kulma uppos johonki tosi syvälle mun päähän |O Mä sitte samantien kiekaisin kivusta tuskissani, että voi V*ttu S*atana ja tarvoin autoon. Mummot pysähtyi autoa tuijottamaan, että noinko se raskaana oleva kahden lapsen äiti puhuu :headwall: Autossa itki kaksi kauhistunutta poikaa, kun äiti kiroili... varmaan yhden käden sormin voi laskea ne kerrat kun oon poikien aikana kiroillu, niin niiden mielestä oli niin kamalaa :D
Pää oli sen jälkeen kauan kipee ja päässä törrötti ihana kuhmu... arvatkaa tekikö mieli tintata ukkoa, vaikka se vahingossa sen luukun pamauttikin :snotty:

Uah...teki varmaan. Et sentää tintannu. Mä sain kerran laivalla ukon silmilleni kun aivan vahingossa satutin sitä :( Ja vielä ihmisten keskellä. Pikkasen myös hävetti kun iso mies alkaa reuhaa vahingosta. Meillä mies kiroaa turhankin paljon nykyään ja yritän saada sitä pois ennenkun poika alkaa puhua ja tietty matkimassa kuulemaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
:laugh:
Voi kauhia...Ei sais nauraa,sori!

Mitäs muuten?

Ei teille asti kumminkaan kuulunu mun kiroaminen :kieh:
Eipä mitään erikoisempia, yirtän siivota, ku viikonloppuna on poikien synttärit.
Koko ajan olis niin paljo hommaa, ettei millään kerkee kaikkea tehdä... 1,5vk häihin, sitte nuo synttärit ja vielä ku jumiuduttiin koko viikonlopuksi mökille :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Mitäs muuten?

Eipä mitään erikoisempia, yirtän siivota, ku viikonloppuna on poikien synttärit.
Koko ajan olis niin paljo hommaa, ettei millään kerkee kaikkea tehdä... 1,5vk häihin, sitte nuo synttärit ja vielä ku jumiuduttiin koko viikonlopuksi mökille :headwall:

Oltiin mökillä lauantaina ettei ainakaan sinne asti kantautunut :D

Niin ne täyttää jo 4...Kyllä aika vaan menee!

Meneekö puku vielä päälle? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Uah...teki varmaan. Et sentää tintannu. Mä sain kerran laivalla ukon silmilleni kun aivan vahingossa satutin sitä :( Ja vielä ihmisten keskellä. Pikkasen myös hävetti kun iso mies alkaa reuhaa vahingosta. Meillä mies kiroaa turhankin paljon nykyään ja yritän saada sitä pois ennenkun poika alkaa puhua ja tietty matkimassa kuulemaansa.

Ne mummot olis varmaan soittanu meidän perään poliisit, jos olisin alkanu siinä vielä miestä tinttaamaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Mitäs muuten?

Oltiin mökillä lauantaina ettei ainakaan sinne asti kantautunut :D

Niin ne täyttää jo 4...Kyllä aika vaan menee!

Meneekö puku vielä päälle? :xmas:

Just ja just mahtuu, jos olis ollu häät muutamaa viikkoa myöhemmin, niin ei olis välttämättä enää mahtunu :laugh:

Vieläki on päässä kipee paikka, saakeli ku otti kipeetä |O
B-poika taitaa olla samanlainen hermoilija ku minä, se kaatui rantapallon kanssa ja sille tuli kipeetä. Hetken päästä se tuli littee pallo ja lelumiekka kädessä olkkariin: "mä hermostuin tuohon palloon vähä." Se oli hakannu sen täyteen reikiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
:laugh: Anteeksi! Mutta alkoi ihan väkisinkin naurattamaan :hug:

Meillä mies pamauttanut myös helkkarin painavan pärkontin luukun mulle päähän ja muutamia kirosanoja sateli ilmassa kyllä :whistle:

Ei saa nauraa, eipä siinä tilanteessa suusta tullu mitään muuta ku sammakoita :kieh: Eikö huomaa, että toisen pää on luukun välissä?!!
Nyt jo tosin vähä naurattaa tuo mun manaamiseni, kaikui koko kellari :laugh:

Just ja just mahtuu, jos olis ollu häät muutamaa viikkoa myöhemmin, niin ei olis välttämättä enää mahtunu :laugh:

Vieläki on päässä kipee paikka, saakeli ku otti kipeetä |O
B-poika taitaa olla samanlainen hermoilija ku minä, se kaatui rantapallon kanssa ja sille tuli kipeetä. Hetken päästä se tuli littee pallo ja lelumiekka kädessä olkkariin: "mä hermostuin tuohon palloon vähä." Se oli hakannu sen täyteen reikiä :laugh: [/quote]

Kumpi niistä on B?

Yhteistyössä