Saikohan meidän lapset nyt pahoja traumoja?

• Viestiketjun aloittaja tiiaiita
  • Ensimmäinen viesti
tiiaiita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:16 Arkadian Ulla kirjoitti:
Kyllä lasten on pakko päästä ulos päivittäin vähitään neljäksi tunniksi, satoi tai paistoi, vaikka ämmiä äkeet selässä, muuten niistä tulee vastuuntunnottomia mummonpotkijoita ja muuten kieroutuneita!
Niin, tätä minä vähä pelkäsinkin että joskus 10 vuoden päästä tämä laiskuus kostautuu...

tiiaiita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:19 MorbidMama kirjoitti:
Tottakai ne saa traumoja..aattele mikä ihana ilmakin on (ainakin täällä!)..kyllä mua hävettäis jos mä oisin sä! :LOL:
No eiii...kyllähän te vielä kerkeette..ulos, hopihopi! :wave:
Täällä kyllä sataa vettä, mutta eihän me tietenkään sokerista olla ;)

No pöh. En määkään oo mikään lasten kanssa ulkoilija. Keskimmäinenkin lähti äsken vasta ulos ekaa kertaa tänään, raksalle isin ja isosikon kanssa. Aamupäivän oli kerhossa.

Mitää raumoja saa! Ja sitäpaitsi sisällä on monesti paljon kivempaa, kun voi tehdä kaikkee yhdessä.

Tietty ainakin meidän lapset ja varmasti kaikki muutkin, tarttee raitista ilmaa ja sitä liikuntaa ja paineitten päästelyä, mitä ulkona riehutaan.

Mua ällöttää semmonen, että lapsen kanssa pitäis mennä heti aamupalan jälkeen ulos vähintään tunniks, mielellään kahdeks. Sitten ruokaa tekeen, päikkärit ja/tai ulos TAAS. Huh, ei kyllä oo mulle noi systeemit. :whistle: :p

Yhteistyössä