Säikähtäisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erilainen koiran omistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erilainen koiran omistaja

Vieras
Eilen olimme koiran kanssa normaalia pidemmällä lenkillä ja tuon matkan aikana kakkpussit loppuivat kesken. Koira teki sitten kakat puistotuolin viereen ja en ehtinyt estämään. En kuitenkaan halunnut jättää ulosteita siihen vaan etsin katseellani jotain ratkaisua: - Näin teinijoukon jotka istuivat ruohikolla, kävelin heidän luokseen ja kysyin: - Sattuisiko teillä olemaan yhtä ylimääräistä muovipussia koirani vahingolle?
Heillä oli ja he antoivat sen minulle. Tulin iloiseksi että sain pussin jolla kerätä kakat pois. Kiittelin nuorisoa ja lähdin keräämään tuotokset pois.

Myöhemmin tulin ajatelleeksi että pitivätköhän teinit minua ihan hulluna :D Kenties säikähtivätkin lähestymistäni ja asiaani...
Jos olisin jättänyt ulosteet siihen paikkaan niin ihan varmasti joku olisi siitä minulle tullut motkottamaan :D Nyt ei kukaan kerennyt.
Mutta niinhän sitä sananlasku sanoo: Hätä keinot keksii.

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
saattoivat pitääkin hulluna, mutta tulivat varmasti viisaampiin aatoksiin joutuessaan olemaan hyödyksi. Te siis kasvatitte toisianne.

Teiniyden typeryys menee ohi sitä nopeammin, mitä enemmän aikuiset ottavat myönteistä kontaktia. Oppivat tarkistamaan ylimielisiä asenteitaan.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Mitä tuossa ois pitänyt säikähtää? Ja millainen läpipasko koira sulla on? Meidän koira joskus äärimmäisen harvoin tekee lenkillä kaksi kertaa kakat, normaalisti vain kerran, ja en niitä kyllä pussiin kerää!

Koiramme on vielä pentu eikä tee kaikkia nätisti yhteen kasaan vaan panttaa tuotoksiaan eri osiin. Kyse ei ole isoista läjistä! Ja kyllä minä kerään kakat pois koska asutaan hyvin lapsiystävällisellä alueella, en halua että kukaan ainakaan meidän koiran jätöksiin sotkee itseänsä.

[QUOTE="höh";24160414]Mitä hittoa sä syötät koiralles. Luppaa?[/QUOTE]

:D
Meillä Jahti&Vahti aiheutti koiralle isot sontaläjät. :x

ei syötetä eläinkauppojen eikä markettien ruokaa. Koiramme ruoka tilataan Saksasta asti ja on kyllä hyväksi havaittu. Koiramme noudattaa täysin vehnätöntä ruokavaliota, sillä vehnän olemme todenneet huonoksi monen muunkin koiran kohdalla. Kivittäkää nyt ja poiketaan aiheesta joka oli se että säikähtäisitkö itse (jos olisit teini) tuntemattoman aikuisen edellä mainittua toimintaa...
Kyllä, mietin turhiakin joskus :D

Toihan oli fiksusti toimittu. Tarkoititko, että säikähtäisinkö minä, jos joku tulisi asiallisesti kysymään sattuisiko mulla olemaan muovipussia mukana?
No en tietysti säikähtäisi. En mä pelkää asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. Vai näytätkö joltain Frankensteinin morsiamelta? :D
Sitäpaitsi, en tajua miten toi koiran ylimääräinen paskominen lenkillä liittyy huonoon ruokintaan. Meillä on barffiruokittu koira, enkä mä silti pysty
tasan varmasti etukäteen vannomaan sontiiko se yhden vai kaksi kertaa
lenkin aikana. Joskus jopa kolmekin jos on pitkä lenkki. Sillä kun on sellainen ominaisuus, että se reagoi vatsallaan. Kovasti jos innostuu, sen jälkeen saattaa ulostaa ihan vaan siitä innostumisesta.

Yhteistyössä