M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Putkittaa kannattaa ehdottomasti itse, jos viitsii ja osaa suunnitella mistä minkäkin laittaa kulkemaan, mutta johtojen vetäminen on vähän niin ja näin. Putkimies tekee sen nopeasti ja edullisesti johtoja vaurioittamatta. Jos pysty tekemään itse paljon, niin urakkahinnalla ei kannata ketään sähköhommiin palkata vaan tuntihinnalla. Voi tulla yllättävänkin edullisesti, mutta tosin tarvikkeiden hintaa kannattaa sitten seurata, että saa riittävän hyvät alennukset.Eikö sen voisi tehdä itse, siis johtojen vetämisen ja tietty sen putkittamisen ja ammattilainen sitten kytkemään ne?
Säästäis tällä tavoin aika monta euroa.
Just tota mitä har mi tuossa sanoi, niin tarkoitin. Eli jos on jotenkin osaava mies niin voi säästää paljon, kunhan tekee sen yhteistyössä sähkärin kanssa. Silloin saa itse miettiä rauhassa missä pistorasioiden paikka olis ja vähän kummallisempia paikkoja vois miettiä.
Riippuu pistokkeiden määrästä ja sähköpisteiden määrästä, jos tulee 12 pistorasiaa yhteensä uusia ja 8 lamppua sähkökaapilta niin arvioisin 800-1500.jos seinät on jo auki.