Sähköpostissa: Bensan hintaa mahdollista saada alemmas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EvaLon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EvaLon

Jäsen
11.01.2008
406
0
16
Jaa-a...Tuli siis tällänen viesti että tästä lähtien ei ostettais bensaa nesteeltä eikä shelliltä vaan muualta.Nuo on kaksi johtavaa öljyn tuottajaa ja kun noilta ei ostettaisi niin saataisiin aikaan hintasota ja bensan hinta laskisi.Ei me kyllä noilta olla koskaan ostettukkaan.

Mä en suoraan sanottuna ole ihan varma, haluanko mä sitä alas...

Kerta ihmiset tuhoaa autoilulla luontoa ja aiheuttaa päästöjä, maksokoon sitten siitä. :xmas:

Ja kyllä, mullakin on auto.

Mjaa... Katsos, bensa valmistetaan öljystä. Öljyn hintaa pitävät yllä tällä hetkellä Aasian kriisit (joista selviämiseen menee paljon polttoainetta=öljyä), heikko dollari (joka on se valuutta, jolla öljy arvotetaan) jne. Ei siihen ole Shelleillä ja muilla osaa eikä arpaa. Eikä Shellkään yksin päätä, paljonko se pumppaa. Tulevat OPECilta ne luvut, että paljonko saa tuotanto olla.

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
eiköhän se öljyn tynnyrihinta vaikuta aika paljon, eikä se kahvilanpitäjä..

http://www.neste.fi/uutiset.aspx?path=2589%3B2875%3B2881%3B2899

Siinä esmerkiksi nesteestä yritysinfoa, että taitaa tehdä muutakin kuin keitellä kahvia..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en suoraan sanottuna ole ihan varma, haluanko mä sitä alas...

Kerta ihmiset tuhoaa autoilulla luontoa ja aiheuttaa päästöjä, maksokoon sitten siitä. :xmas:

Ja kyllä, mullakin on auto.

No, toi on kyllä totta.Ja siis tää viesti tuli mun sähköpostiin eikä ole omaa käsialaa.. :D

Yhteistyössä