Sähköhammasharja - minkä ikäiselle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surrur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surrur

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin, minkä ikäiselle olette ostaneet sähköhammasharjan ja miten sujui? Paketissa lukee 3+, mutta meidän parivuotias sai joululahjaksi ja kovasti innoissaan sillä hampaitaan huristeli eilen :)

Ite antaisin käyttöön vasta, kun manuaalinen harjaus onnistuu itse. Sähköhammasharjalla kun aikuisetkin tekevät peruuttamattomia vahinkoja ikenille(ienvetäytymät).

Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Missä harjassa luki +3? Meilä kaksivuotiasta kiinnostaisi kovasti, kun vanhemmatkin harjaa "hurinalla", mutta niissä vaihtoharjoissa lukee kaikissa mitä oon löytänyt +6.

Se mikki Hiiri-harja Oralilta ainaki..

Niin, se Mikki harja meillä on ja tuossa esitteessä sanottiinkin että:
.Yhtä hellävarainen kuin tavallinen hammaharja, mutta poistaa tehokkaammin plakkia.
En usko, että sillä sen puolesta voi kauheasti vahinkoa tehdä, sehän on lapsille suunnattu, ei yhtä vahva kuin aikuisten...

Mä just kysyin tätä asiaa pari viikkoa sitten hammashoitajalta, ja sanoi ettei oo mitään haittaakaan jos käyttää sähköhammasharjaa. Meillä siis nuorin 2vee, ja koen kyllä että hampaat tulevat paremmin puhtaaksi sähköhammasharjalla, koska tyttö ei vielä kovin hyvin anna mun pestä. Ja hoitaja kehui kovasti että on hyvät ja puhtaat hampaat tytöllä kun kurkkasi suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Missä harjassa luki +3? Meilä kaksivuotiasta kiinnostaisi kovasti, kun vanhemmatkin harjaa "hurinalla", mutta niissä vaihtoharjoissa lukee kaikissa mitä oon löytänyt +6.

Se mikki Hiiri-harja Oralilta ainaki..

Niissä vaihtoharjoissa luki kuitenkin +6. Just viimekauppareissulla katsoin.

Yhteistyössä