SÄNKY-KYSSÄRI

Missä kukakin teidän perheestä nukkuu?


Meillä PÄÄASIASSA mennään illalla jokainen omaan sänkyyn nukkumaan, mutta sitten yöllä kaksi lasta ja äiti haahuilee ympäriinsä...
Eli mies ja keskimmäinen lapsukainen useimmiten herää omasta sängystä omalta paikalta.

Ja meillä siis mies ja minä nukutaan makuuhuoneessa ja tytöt nukkuvat kaksin kerrossängyssä yhteisessä huoneessaan ja poika nukkuu yksin omassa huoneessa.

MITES MUILLA?!

 
Minä ja mies samassa pedissä, lapset omissaan - ja näin koko yön.

(joskus joutunut ottamaan noita pieniä kainaloon kun kovin kipeinä ovat olleet, ja silloin ei ko. sängyssä kyllä nuku kukaan moisen pyörinän, kuorsauksen ja tuhinan keskellä)
 
Me nukutaan miehen kans parisängyssä ja kuopus nukahtaa omaan pinnasänkyyn ja esikoinen ei millään meinaa nukkua omassa sängyssä vaan nukahtaa meidän katsellessa telkkaria sohvalle ja siitä kannetaan se sit omaan sänkyyn. Joka yö sit havahdun siihen kun esikoinen on mun ja miehen keskellä nukkumassa ja kuopus mun toisella puolella..(pääsee ite pois pinnasängystä, ikää 1v3kk)...et näin, mut saa nähä sit ku miten käy ku saavat parin viikon päästä omat huoneet...Nyt siis meillä yksi makkari ja siellä kolme sänkyä.....
 
Me miehen kanssa omassa sängyssä omassa makkarissa ja poika omassa huoneessaan omassa sängyssään, jos näkee pahaa unta, kömpii viereen tapahtuu noin kerran kk....pian on vauva meidän makkarissa pinniksessä, saa nähä miten sitten kun vauva syntyy alkaa poika nukkumaan ja missä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Me miehen kanssa omassa sängyssä omassa makkarissa ja poika omassa huoneessaan omassa sängyssään, jos näkee pahaa unta, kömpii viereen tapahtuu noin kerran kk....pian on vauva meidän makkarissa pinniksessä, saa nähä miten sitten kun vauva syntyy alkaa poika nukkumaan ja missä

mä mietin ihan samaa että keksiiköhän toi neiti sit yöretket meiän sänkyyn kun vauva syntyy ja nukkuu meiän huoneessa pinnasängyssään!
 

Yhteistyössä