sängystä taas sekä että mihin ne 2kpl mahtu?Sis.kuva ja pirustus

eli jos te näette kuvassa on pieni makuhuone missä on vain 7,8m ja se on täällä hetkellä lastenhuone,kun toisesta huonesta me teimme iso olohuone missä on ruokailutilaa kans ja toinen kerros ei ole vielä valmis,kerron vaan kun varma te ihmitelette miks noin pieni huone lapsille :ashamed:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3430377.jpg

Niin ja mä olen valmis ostamaan näitäkin sänkyä mutta mahtuvatko ne sinne ja mihin ja miten laitan,kun tuntu että ne on hirveän isot

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=430091&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10070&categoryId=10491

Niin :/ varma,entä nämä sitten,mä pohdin ja pohdin,mutta pelkään jos taas kyllästyn kun ne on enemmän ihan poikkijen varten?Paitsi must tuntu että ne mahdtu hyvin sinne,ehkä?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=402452&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10070&categoryId=10491

...
sängyt ei ainakaan ole yhtään nättejä. "kasvavat" pian niistä ulos. Miksei normaalia kerrossänkyä tai normaaleja jatkettavia. ei tarviis vuoden parin päästä ostaa heti uusia?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
sängyt ei ainakaan ole yhtään nättejä. "kasvavat" pian niistä ulos. Miksei normaalia kerrossänkyä tai normaaleja jatkettavia. ei tarviis vuoden parin päästä ostaa heti uusia?
mulla on jo tavaliset,mä haluan muuta ja niin ne tavaliset on ihan eriväriset ja eri malli,ompas hieno sisustus nyt heijän huonessa

Noin
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Noin:
pieneen huoneeseen on ainoa järkevä ratkaisu kerrossänky.
tiedän, mutten halua :ashamed: musta on ylivoimasta ostaa kerrossänky,kun mä en edes näistä tykkä
Ostat sellaista sarjaa, josta saa sängyt erilleen. Esim Roope ja Riikka, jota myy ainakin Asko.

jooo
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:
Kysymys kuuluukin, kuka sitten asuttaa tuota toista isompaa huonetta? Oletan että vanhemmat ovat yhdessä siinä toisessa isommassa.
Sori en lukenut kunnolla :ashamed:

Mut mä menisin itse tuohon pienempään ja lapset sais isomman huoneen..

Kysymys kuuluukin, kuka sitten asuttaa tuota toista isompaa huonetta? Oletan että vanhemmat ovat yhdessä siinä toisessa isommassa.
makuhuonessa vai,missä on 13,4?Joo se on meijän huone,kun tän pieneen huoneseen ei eds sänky mahtu ja toisesta huonesta tuli iso olohuone,sunnitelimme sen vain sen takia kun on kiva isosta huonesta päästä kesällä terassille kun meillä on sielä lisää ikkunoita ja se ovi mistä pääse terassille,sekä että on kiva kuin sielä on ruokailuhuone nyt

viima80
onko noitten sänkyjen koko tosiaan 102cm*219cm??? järjettömän kokoiset!! ota mittanauha käteen ja mittaa mahtuuko ne. tai levitä joku paperi tms joka ton sängyn kokoinen lattialle ja ihmettele siinä sitten miten siellä vielä ollaan. oon itse asunut 7 neliön huoneessa jossa oli vaatekaappi sänky, kirjahylly ja nojatuoli. et kyllä sinne mahtuu yksi jos osaa järjestää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
makuhuonessa vai,missä on 13,4?Joo se on meijän huone,kun tän pieneen huoneseen ei eds sänky mahtu ja toisesta huonesta tuli iso olohuone,sunnitelimme sen vain sen takia kun on kiva isosta huonesta päästä kesällä terassille kun meillä on sielä lisää ikkunoita ja se ovi mistä pääse terassille,sekä että on kiva kuin sielä on ruokailuhuone nyt
Jos teidän sänky ei mahdu tuonne pieneen niin mitkä sen mitat sitten on? Mahtuisiko toinen sänky kuvassa olevan paikalle ja toinen kuvassa näkyvän pöydän paikalle? Leikkitilaksi pitäisi varata tilaa jostain muualta, esim. olohuoneesta.

Yhteistyössä