Säilykepersikkaa vauvalle?

mie
Neuvolan ohjeissa sanotaan, että säilykehedelmiä ei suositella pienille, niissä olevan ylimääräisen sokerin ja huonon ravintoarvon takia. Siis joskus ei varmaan haittaa, mutta mieluummin vaikka Piltin persikkasosetta. Näin siis lukee neuvolan oppaassa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Älä muuta viserrä. Mä en tiedä miks mulla nousee niskakarvat pystyyn, mutta niin ne vaan tekee. Enkä väitä, että itse osaisin kirjottaa läheskään täydellisesti, mutta joku tuossa mättää ja pahasti!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Älä muuta viserrä. Mä en tiedä miks mulla nousee niskakarvat pystyyn, mutta niin ne vaan tekee. Enkä väitä, että itse osaisin kirjottaa läheskään täydellisesti, mutta joku tuossa mättää ja pahasti!
Ehkä sulla on pyörre niskassa. Kokeile pidempää mallia hiuksiin. Jaksuja!

vieras
Voi niirä antaa, mutta kun avaat sen purkin, niin ota se sisältö sieltä toiseen astiaan, sillä jos säilytät niitä persikoita siinä säilykepurkissa, niin siitä alkaa likoamaan sinne sekaan sitä metallia..

sama
Ehkä sulla on pyörre niskassa. Kokeile pidempää mallia hiuksiin. Jaksuja!
On siellä sekin :D Mulla saattaa oikeesti mennä asia ohi, kun pitää lukea yhdyssanoja erikseen. Pimeetä, myönnetään..

No ni.. hyvin meni alas paloina, sekä soseeseen sekoitettuna. Idea tässä koko hommassa olis saada tuo tyttö syömään karkeampaa ruokaa lusikasta. Sormin syö kyllä vaikka mitä, mut jos lusikkaruuan seassa on vähänkin isompaa palaa niin sylkee ne pihalle.

Yhteistyössä