Voinko mä antaa 9,5kk vauvalle säilykepersikkaa??? Tyhmänä kyselen, mut ei siitä kai mitään haittaa olis? vai onko?
Juu sellaista mulla tuolla olisikin =)Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:anna omassa mehussa olevaa niin ei ole sokerista
Löysää vähän pipoa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Hajoo siihenAlkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Suuret on surut sullakin. (Virke alkaa isolla alkukirjaimella.)Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Kjäh kjäh!! Ärsyynny rauhassa =)Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Älä muuta viserrä. Mä en tiedä miks mulla nousee niskakarvat pystyyn, mutta niin ne vaan tekee. Enkä väitä, että itse osaisin kirjottaa läheskään täydellisesti, mutta joku tuossa mättää ja pahasti!Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Ehkä sulla on pyörre niskassa. Kokeile pidempää mallia hiuksiin. Jaksuja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä muuta viserrä. Mä en tiedä miks mulla nousee niskakarvat pystyyn, mutta niin ne vaan tekee. Enkä väitä, että itse osaisin kirjottaa läheskään täydellisesti, mutta joku tuossa mättää ja pahasti!Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Mua taas ärsyttää sellaiset ääliöt, jotka eivät osaa pilkkusääntöjä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
On siellä sekinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä sulla on pyörre niskassa. Kokeile pidempää mallia hiuksiin. Jaksuja!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä muuta viserrä. Mä en tiedä miks mulla nousee niskakarvat pystyyn, mutta niin ne vaan tekee. Enkä väitä, että itse osaisin kirjottaa läheskään täydellisesti, mutta joku tuossa mättää ja pahasti!Alkuperäinen kirjoittaja lotta:toiseen ketjuun viitaten, just tällaiset ääliöt, jotka eivät tunne yhdyssanoja ärsyttävät eniten!
Juu näin teinkin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi niirä antaa, mutta kun avaat sen purkin, niin ota se sisältö sieltä toiseen astiaan, sillä jos säilytät niitä persikoita siinä säilykepurkissa, niin siitä alkaa likoamaan sinne sekaan sitä metallia..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel