Säihkysääret

• Viestiketjun aloittaja Ensio
  • Ensimmäinen viesti
Ensio
Taas on syksyn lähestyessä alkanut katukuvassa näkyä naisten jaloissa sukkahousuja/sukkia ja nehän näyttävät useimmiten seksikkäiltä. Eilen ratikassa vieressäni seisoi varsinainen namupala. Rotusääret, lyhyt vekkihame, kiiltäväpintaiset ihonväriset sukkahousut (tai steikkarit, mene ja tiedä) ja upeat slingback-korkkarit 10 sentin koroilla. Seisokkini oli jokseenkin jomottava. Pakko oli vetää käteen heti duuniin päästyä. Että tämmöstä.

Joppe
Tänäänkin näin jo yhden mielettömän naisen mustissa piikkikorkosaappaissa. Se nainen on mahtava ja meidän duunissa! Vaalea, hoikka, hyvä säärinen ja muutenkin just mun makuuni. Tekis mieli mennä juttelemaan ja kysymään jos sitäkin kiinnostaisi. Joskus on ikää olla varattu...

lasse
Alkuperäinen kirjoittaja Joppe:
Tänäänkin näin jo yhden mielettömän naisen mustissa piikkikorkosaappaissa. Se nainen on mahtava ja meidän duunissa! Vaalea, hoikka, hyvä säärinen ja muutenkin just mun makuuni. Tekis mieli mennä juttelemaan ja kysymään jos sitäkin kiinnostaisi. Joskus on ikää olla varattu...
Panisitko sitä?

kauneutta on joskus pinnan alla?
Jaaha, kivahan se on, jos on nätit jalat... Mutta entäs me rumat, mutta mukavat tytöt?tai me rumat, mutta jännittävät ja hiukan hullut, villin mielikuvituksen omaavat tytöt? tiedätsä...toivon, toivon todella ihan itsesi takia, että joku tommonen hemmetin säihkysääri satuttaa sua niin pahasti, että tuntuu!!tai että alat seurustelemaan sen unelmies säihkysäären kanssa ja oho, sen jalat katkeaa.. ehkä sitten alat arvostaa ihmisiä sisältä! Kattele sinä vaan nättiä jalkoja! Minä, jolle ei ole luoja suonut nättiä jalkoja jatkan perhe-elämää sellaisen miehen kanssa, joka ei tarvi nättijalkaista naista..

Ensio
Alkuperäinen kirjoittaja kauneutta on joskus pinnan alla?:
Jaaha, kivahan se on, jos on nätit jalat... Mutta entäs me rumat, mutta mukavat tytöt?tai me rumat, mutta jännittävät ja hiukan hullut, villin mielikuvituksen omaavat tytöt? tiedätsä...toivon, toivon todella ihan itsesi takia, että joku tommonen hemmetin säihkysääri satuttaa sua niin pahasti, että tuntuu!!tai että alat seurustelemaan sen unelmies säihkysäären kanssa ja oho, sen jalat katkeaa.. ehkä sitten alat arvostaa ihmisiä sisältä! Kattele sinä vaan nättiä jalkoja! Minä, jolle ei ole luoja suonut nättiä jalkoja jatkan perhe-elämää sellaisen miehen kanssa, joka ei tarvi nättijalkaista naista..
Öh, tuota sori kauheesti. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Lupaan etten enää vilkuile säihkysääriä milloinkaan. Laitan arvot uuteen järjestykseen. Kyllä se on sisäinen kauneus kuitenkin joka ratkaisee.

PS. Muuten, eilen Ruben-showssa Viivi Avellan oli aivan tyrmäävän seksikäs. Upeat sääret ja kauniit korkkarit. Huh huh. Siinä vasta unelmien Nainen!

Tärkeysjärjestys
Minkähänlaiset koivet sulla itselläsi on, kun arvostelet naiset säärien perusteella, tärkeintähän kuitenkin on vain pystyä kävelemään, eikö vain? Ei siksi, ettäkö kauniissa säärissä mitään pahaa olisi, mutta kaikki eivät vain niitä näyttele.

nainen
Annetaan Ension katsella kauniita sääriä!! Enpä usko että moni nainen kääntää päänsä jos vastaan tulee komea uros
Mun sääriä ei paljon viitsi näytellä, mut en kaihda katsella jos vastaan tulee mies jolla on karvaiset ja lihaksikkaat sääret....siinä alkaa jo vanhankin sydän lyömään liian tiuhaan Ajattelee vaan että jospa sellaiset sais omien jalkojen väliin:)

pilke silmässä ja ____ mielessä
Höpö höpö! Miestä viehättää naisen säärien, kasvojen, rintojen, hiusten tai minkä muun tahansa kauneus, seksikkyys ja feminiinisyys, huolitellun pukeutumisen ja ehostamisen korostamina. Kun puhutaan hyvän näköisestä naisesta niin 99% miehistä tietää mitä se tarkoittaa. Ihan turhaa jaaritella jostakin "sisäisestä kauneudesta". Tämä on luonnon laki ja tarkoitus. Ihan samoin kuin se että aurinko nousee aamuisin tai omana putoaa maahan. Tähän perustuu elämä maapallolla ja lajin selviytyminen. Voi kuulostaa karulta, mutta face the facts. Elämä on...

Turn on
Sääret verhottuna nailoneihin ovat kiihottava näky. Onneksi kesä meni ja ilmat kylmenevät. Naiset eivät tajua, että miestä voi ohjailla käsittämättömän yksinkertaisilla keinoilla.

Itse en edes deittailisi naista, joka ei käyttäisi nailoneita.

Häviäjiä lienevät ne jotka eivät tunnusta tätä tosi asiaa ja pitäytyvät feministisesti ideologiassaan.

Kukin tavallaan...

saana
Alkuperäinen kirjoittaja Turn on:
Sääret verhottuna nailoneihin ovat kiihottava näky. Onneksi kesä meni ja ilmat kylmenevät. Naiset eivät tajua, että miestä voi ohjailla käsittämättömän yksinkertaisilla keinoilla.

No, mä olen sitten sulta turvassa. En ikinä, koskaan kätä nailoneita. Jos olist nainen ja käyttäisit niitä, tietäisit miksi.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Turn on:
....

Häviäjiä lienevät ne jotka eivät tunnusta tätä tosi asiaa ja pitäytyvät feministisesti ideologiassaan.

Kukin tavallaan...
Heh heh..
Oletpa yksinkertainen... kukin tavallaan todellakin.. heh

Turn on
[No, mä olen sitten sulta turvassa. En ikinä, koskaan kätä nailoneita. Jos olist nainen ja käyttäisit niitä, tietäisit miksi.

[/quote]

Niin, et tainnut ihan tajuta mitä tarkoitin. Olet varmasti minulta turvassa, mutta myös valitettavasti monilta minua paremmilta miehiltä, koska et suostu verhoamaan sääriäsi nailonilla.

Ja niin potentiaalinen ryhmä sen kun pienenee....

ääh...
Nää fetissiäijät on aina karseen ällöjä. Miten ketään voi kiinnostaa noin helvetisti jalat ja sukkahousujen käyttäminen...yleensä nämä tyypit on itse sellasia limasia 35-60-vee hirviöitä :)

Heimo-73
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Moi heimo...

Arvasin että tulet lukemaan, kun sääristä on puhetta :) senkin himokas elukka.
Moi moi, totta kai. Juuri konttorilla juutuin sellaisen vaaleahkon naisihmisen sääriin, mokkahameeseen ja no siitä ylöspäinkin ihan mukava "pakkaus". Mutta nimenomaan kengät ja sääret kiinnittivät huomion ja pakottivat liikkeelle =) Juteltiin aikamme...

Ensio
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Tykkään näyttää omiani, ja tykkään katsella naisten hyvännäköisiä koipia korkkareissa.
No mutta Tanya,
Oletko siis bi vai tykkäätkö ihan vaan muuten katesella naisten kauniita sääriä korkkareissa? Kerro millaisissa kengissä/saappaissa mieluiten näytät sääriäsi?

Tanya
Mitäs luulet Enska pieni? :)

Itselläni on monenlaisia saapppaita ja korkkareita. Parhaat on soljelliset kiiltävät lateksisaappaat, mustat, joissa on nyöritys takana ja 12 sentin piikkikorko. Mutta niillä ei voi kävellä :)

Yhteistyössä