K
koukut
Vieras
Vaivaatteko esim pullataikinaa niillä. En ole itse ikinä käyttänyt, mietinkin miten voisi hyödyntää leipomisessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hiusten kihartamiseen? Sellaiset pikakorkkiruuvikiharat voisi saada niillä aikaan. Siis silloin kun ne ovat irti vatkaimesta ja ihan käsin kieputtaisi hiuksia, ei siten, että vatkain on päällä.En ole niitä koskaan käyttänyt. Mietin joskus, että voisiko niitä jotenkin jalostaa, kierrättää muuhun käyttöön, mutten keksinyt mitään. Nyt ei ole vatkaintakaan, kun vanha hajosi, enkä ole löytänyt mieleistäni. Tykkään vispilöidäkin kyllä.
Kaverin tytön hiukset sekaantuivat kerran sähkövatkaimen koukkuihin ja minusta oli jotenkin kauhean kamalaa, että äiti otti ensin kuvan tapauksesta, ennen kuin auttoi tytön saksien kanssa irti laitteesta. Youtube ei ollut onneksi sllloin vielä olemassa. :Ohiusten kihartamiseen? Sellaiset pikakorkkiruuvikiharat voisi saada niillä aikaan. Siis silloin kun ne ovat irti vatkaimesta ja ihan käsin kieputtaisi hiuksia, ei siten, että vatkain on päällä.
:|Kaverin tytön hiukset sekaantuivat kerran sähkövatkaimen koukkuihin ja minusta oli jotenkin kauhean kamalaa, että äiti otti ensin kuvan tapauksesta, ennen kuin auttoi tytön saksien kanssa irti laitteesta. Youtube ei ollut onneksi sllloin vielä olemassa. :O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24632425:Murekemassan saa nopeasti tasaiseksi taikinakoukuilla. Mulla on atooppinen iho ja vältän kaikenlaista "turhaa" tai no, ylimääräistä käsienpesua. Lihapullataikinan sotken siis noin ja pyörittelen lihapullat kahden lusikan avulla. Ei tarvitse käsiä sotkea ollenkaan.
Kaverin tytön hiukset sekaantuivat kerran sähkövatkaimen koukkuihin ja minusta oli jotenkin kauhean kamalaa, että äiti otti ensin kuvan tapauksesta, ennen kuin auttoi tytön saksien kanssa irti laitteesta. Youtube ei ollut onneksi sllloin vielä olemassa. :O
Vinkki: Kertakäyttöhanskat.![]()
Aika huono vaihtoehto atoopikolle. Mulla ainakin kertakäyttöhanskat vain pahentavat ihottumaa. Ja jos alle laittaa puuvillahanskat niin kädet hikoilee ja ihottuma pahenee. Olen kokeillut lateksihanskoja ja kaikkia mahdollisia, mitä vain myydään.