Sähkötakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RvaNokkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RvaNokkonen

Jäsen
19.07.2006
453
0
16
Onko kelläkään sähkötakkaa?

Meillä tuli töihin myyntiin sellanen ja tahtoisin saada sellasen mutta kokemuksia kaivataan.

Sen tiedän että se vie sähköä mutta tämä on sellanen mikä onneksi lämmittää samalla niin saa tänne talvella pikkasen lämpöäkin kun muutenkin pirun kylmä täällä aina talvisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No ei ole eikä tule.

Hullu keksintö.

Patteri lämmittää yhtälailla. Ja jos taas takan tahtoo, niin saahan niitä oikeitakin?

(anteeksi, vain mielipiteeni)

Joo ja vaikka kerrostaloon ei noin vaan takkaa saakaan niin mieluummin olen ilman.

Minä en sitten tajua miksi joku sähkötakan ostaisi?Jos haluaa takan ostaa oikean,jos se ei ole mahdollista,muuttaa minne takan saa.Sähkötakka on turhanpäiväinen kapistus-lämpöarvo on olematon;laita patterit täysille-lämmittää paremmin.miksi haluat sähkötakan?Halvat versiot on aika rumiakin,olen Jenkeissä nähnyt isoja sähkötakkoja joita voi kutsua jo sisustuselementeiksi mutta hinnat taitaa ollaa duunarin palkoille kovia.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No ei ole eikä tule.

Hullu keksintö.

Patteri lämmittää yhtälailla. Ja jos taas takan tahtoo, niin saahan niitä oikeitakin?

(anteeksi, vain mielipiteeni)

Juu patterit lämmitää mutta en jaksa enää niitä renkailla olevia sähköpattereita katella ja ne mitkä tässä talossa on ihan vakiona niin ne ei lämmitä kun putkiremontissa meni jokin pieleen joten ens syksynä on korjaus vasta että saa ne lämpiämään ja oikeata takkaa ei voi oikeen rivitaloon laittaa ja jos laittais niin hinta olis sen mukanenkin joten ei kiitos.
Siksi mietitäänkin tuota sähkötakkaa.
Ja mielipiteen saa toki kertoa oli se sitten hyvää tai huonoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huijattu:
Yhden sähkötakan omistaneena sanon menneeni halpaan.En toiste ostaisi,turha tuote, ei lämmitä ja ei muutenkaan loppujenlopuksii näytä hyvälle.Köyhdyin 179e.

Pitää töissä katsoa miten se lämmittää kun hintaa sillä kumminkin on 549e mutta onneksi sen voi sitten palauttaa jos se ei vastaa tuotekuvausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:
Yhden sähkötakan omistaneena sanon menneeni halpaan.En toiste ostaisi,turha tuote, ei lämmitä ja ei muutenkaan loppujenlopuksii näytä hyvälle.Köyhdyin 179e.

Pitää töissä katsoa miten se lämmittää kun hintaa sillä kumminkin on 549e mutta onneksi sen voi sitten palauttaa jos se ei vastaa tuotekuvausta.

minulla on vain huonoja kokemuksia, liekki ei näy kun on valot päällä!!!!!! ja tämä oli englantilainen malli ja piti olla muka ihan parasta. Makso maltaita, 1200 ja nyt lähtis halvalla vaikka 100:lla.

sit siitä lämmityksestä, sehän kuluttaa tolkuttomasti sähköä ei ole mitään järjkeä koko touhussa. Se oli mun typerin ostos

mun tutulla on sellainen ulkosaunan takkahuoneessa ja se malli on aivan ihana. ja lämmittää jonkin verran. eli miksei kannattais kokeilla jos mallista tykkää, mut ehkä kannattaa joo ottaa selvää miten paljon lämmitt'äis. sähköähän ne kyllä vie...

Sähkötakkahan on kauniimmaksi naamioitu lämmitin, itselläni on 2 eri lämmitystehoa ja kuumiksi säiksi vielä viilennys. Takka on mukava talvella näin maan tasalla asuessa lisälämpöä antamassa ja pyykit saa (isot lakanatkin) parissa tunnissa kuiviksi. Joten suosittelen lämpimästi! Ja jos on käsistään kätevä, ostaa näitä käytettyjä parilla kympillä ja rakentaa itse takkamanttelin. Näyttävä sisustuksessa ja erittäin kätevä kaikessa lisälämmityksessä ja kuivaamisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja nokinenä:

minulla on vain huonoja kokemuksia, liekki ei näy kun on valot päällä!!!!!! ja tämä oli englantilainen malli ja piti olla muka ihan parasta. Makso maltaita, 1200 ja nyt lähtis halvalla vaikka 100:lla.

OSTAN! terve Varikkomummi

sit siitä lämmityksestä, sehän kuluttaa tolkuttomasti sähköä ei ole mitään järjkeä koko touhussa. Se oli mun typerin ostos

Onko kelläkään sähkötakkaa?

Meillä tuli töihin myyntiin sellanen ja tahtoisin saada sellasen mutta kokemuksia kaivataan.

Sen tiedän että se vie sähköä mutta tämä on sellanen mikä onneksi lämmittää samalla niin saa tänne talvella pikkasen lämpöäkin kun muutenkin pirun kylmä täällä aina talvisin.

Miten olis takkavideo telkkariin pyörimään, joulu.fi radiokanava päälle ja terästettyä glögiä, kyllä lämmittää =)

nostellaampa vanha aihe vielä, kun ei uutta viitsi samasta aiheesta tehdä..
Onkos jollakin jotakin positiivista sanottavaa näistä? :)
itsellä tekisi kovasti mieli sisustuselementiksi, ja miksei lämmitykseenkin samalla, tällainen hankkia :) ei mitään kallista, vaan justiinsa joku alle 200e:n malli..

Itselläni oli omatekemä kehys, sisusta K&Olta halvalla, oli tosi ihana. myin pois ja ostin etanolitakan, jonka kehyksen tuunasin myös, ei niin kiva kuin sähkötakka. Lisäksi koska siinä on oikea tuli, sitä pitää vahtia. Vaihdan sähkötakkaan heti kun löydän nykyiseen kehykseen sopivan takkasydämen :)

Minä intouduin tilaamaan tämän:
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=sisustustakka

Nyt vain odottelen että lähetys saapuu ja pääsen tunnelmoimaan kerrostaloasunnossani. :)

Tyttärellä ollut pari vuotta ja on hyvä. Kerrostalossa juurikin vapun aikana lämmitettiin huoneisto aamuisin kun lämmöt oli vedetty jo pois. Tytär käyttää sitä vuoden ympäri joka päivä. Siinä on jyös kylmäpuhallintoiminto ja laite on ihan huippu juttu. Juuri olen itselleni tilaamassa myös kun muutinnuuteen asuntoon. Suosittelen ja niiden joilla ei kyseisestä vehkeestä ole omaa kokemusta kannattaisi olla ihan vaan hiljaa ennakkoluuloineen.

Tyttärellä ollut pari vuotta ja on hyvä. Kerrostalossa juurikin vapun aikana lämmitettiin huoneisto aamuisin kun lämmöt oli vedetty jo pois. Tytär käyttää sitä vuoden ympäri joka päivä. Siinä on jyös kylmäpuhallintoiminto ja laite on ihan huippu juttu. Juuri olen itselleni tilaamassa myös kun muutinnuuteen asuntoon. Suosittelen ja niiden joilla ei kyseisestä vehkeestä ole omaa kokemusta kannattaisi olla ihan vaan hiljaa ennakkoluuloineen.

Yhteistyössä