sähkönen haudutuspata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blokus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blokus

Vieras
Onko kellään muulla?
mitä ruokia yleensä teette?
-kinkkukiusaus
- karjalanpaisti
-kaikki liharuoat yleensä
-riisipuuro
-hillot
-juustokeitto(juhannus)
-broilerikastike
ymym....

No isanta kun tekee ruokaa,enimmakseen tekee chilia. Ja tykkaa kokeilla eri ruokia,taalla saa resepti kirjasia ihan haudutuspataa varten. Viimeksi laittoi kokonaisen kanan vihannesten kanssa.Oli hyvaa!
Tai sitten netista loytaa ohjeet. Ma laitan ruokaa perinteisesti. En ole paneutunut ollenkaan koko juttuun,korkeintaan otan vaan padan pois paalta.

niin Puuilo oy Kehä III varrella vantaalla myy AVEC A401 merkkistä haudutuskattilaa, lasikantista, rosterikuorista, keraamisella 3,5l padalla varustettua mallia. On Low + High + Keep Warm lämpötila-asennot ja hinta on 19,90€. Ei ole enää rahasta kiinni!

Tilasin anopille tuon reseptivihkon ja olen päässyt nauttimaan "herkuista" aina viikonloppuisin. Taidan jopa tilata omankin reseptivihkon ja käydä ostamassa erätukusta padan, sen verran hyvää ruokaa padalla tulee tuon reseptivihkon avulla.

Osta robin hoodista ko haudutuspata maksaa vain alle 20,00 ekua. Itse ostin ensimmäisen erämessulta ja maksoin yli 200 ekua.
Robbarin pata saman kokoinen ja toimii todella hyvin. Olen eniten sitä käyttänyt pakastettujen erilaisten keittojen lämmittämiseen
ja lämpimänä pitämiseen. Hyvää siinä on myös se, että ruoasta nouseva kosteus tiitistyy padan kanteen sisäpuolelle ja putoaa takaisin keitokseen, ruoka ei siis kuivu. Jos olet puurojen ystävä hanki ko pata ja saa elämyksiä. Jos teet tälla raaásta tavarasta ruokaa, niin sinun tulee varata 4 - 5 tuntia aikaa ruoan valmistumiselle, joten hätähousuille tästä ei ole. Kokeile vaikkapa ohrasuurimopuuroa, laita se tulemaan jo kun menet nukkumaan ja saa elämyksiä aamulla.

• Tykkää
Reactions: Nelda