säännölliset, mutta lähes kivuttomat supistukset

  • Viestiketjun aloittaja Dille
  • Ensimmäinen viesti
Dille
Ajattelin tulla tänne kyselemään onko muilla ollut samanlaista menoa... Lähes kivuttomia supistuksia tullut eilisestä lähtien 7-15 min välein. Ei varsinaisesti satu, mutta tuntuu vähän menkkakivuilta. Tällä hetkellä tullut
12.04
12.18
12.32
12.50
13.05
13.17
Sain yöllä nukuttua parituntia, enkä herännyt suppareihin. Kuitenkin aamulla kun nousin niin totesin että niitä tulee edelleen.... Viikkoja on 38+5, onko kellään käynnistynyt synnytys näin??
 
zeni
kun mä odotin mun kakkosta nii mulla supisteli koko lauantai päivän rv 38+6 n. 20-30min välein ja ei kovin kipeästi.. illalla 9 jälken rupesin kellottaa kun rupes tulee voimaa suppareihin.. synnärillä oltiin 12 aikaan yöllä ja poika syntyi 04.04 :) kyllähän tuo varmaan merkki on et ainakin jotain siellä tapahtuu.. ja kyllä sä sit tiedät millon on aika lähtee ku et enää pysty kotona olemaan :)

tsemppiä!

zeni + wiljami 28+2
 
miikku79
Ajattelin tulla tänne kyselemään onko muilla ollut samanlaista menoa... Lähes kivuttomia supistuksia tullut eilisestä lähtien 7-15 min välein. Ei varsinaisesti satu, mutta tuntuu vähän menkkakivuilta. Tällä hetkellä tullut
12.04
12.18
12.32
12.50
13.05
13.17
Sain yöllä nukuttua parituntia, enkä herännyt suppareihin. Kuitenkin aamulla kun nousin niin totesin että niitä tulee edelleen.... Viikkoja on 38+5, onko kellään käynnistynyt synnytys näin??

Mulla alkoi ensimmäsen synnytys juuri noin, tiistaiaamuna. katselin leffoja ja merkkasin suppareita ylös. ti-ke välisenä yönä lähdin lenkille ja painelin keskellä yötä pitkin kaupunkia. Onneksi oli kesä :) Keskiviikkoaamuna olivat jo kivuliaita ja lähdettiin sairaalaan ja tyttö syntyi torstaiaamuna.
Ei kiirettä synnärille. Lähde vaikka rivakalle kävelylle, jos vaikka toimitus vähän nopeutuisi, tosin mulla ei auttanut sekään..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä