säälittävää - reijo nordin

Maiju
Alkuperäinen kirjoittaja Kairis:
Satun tuntemaan Reinon siviilissä, hän ei minua. Reino on hieno ihminen, suloinen, hellä ja ymmärtävinen. Hän huolehtii läheisistään ja erittäin hyväkäytöksinen. Ja fiksu. Tämä hänen julkisuuskuvansa on ollut ryvettynyt jo Hymypojasta lähtien ja tyhmät luulevat hänen roolihahmojaan todeksi. Myös esiintyminen julkisesti on vain tietynlaista roolia. Jokaisella meillä on myös menneisyys, joka jättää jälkensä loppuiäksi. Sehän ei näy päälle.
Eilisen Reino & The rhinos -keikan jälkeen jäi aika huono kuva kyllä itse Reinosta. Esiintyi selvästi humalassa ja aika ala-arvoisesti käyttäytyen. Viittasi mm. siihen ettei muistanut oikein missä "v*tun" kaupungissa oli keikalla ja ei se edes kiinnostanut. Mielikuva muuttui tyypista kyllä aikamoisesti. Tottakai kaikki mokailee välillä, mutta jos on ammattimuusikko ja meinaa itsensä sillä elättää, täytyy osata käyttäytyä. Monille itse artistin käytös ja olemus on lähes yhtä tärkeää kuin musiikki, jota hän keikoillaan esittää.

hyi helv
Satun tuntemaan Reinon siviilissä, hän ei minua. Reino on hieno ihminen, suloinen, hellä ja ymmärtävinen. Hän huolehtii läheisistään ja erittäin hyväkäytöksinen. Ja fiksu. Tämä hänen julkisuuskuvansa on ollut ryvettynyt jo Hymypojasta lähtien ja tyhmät luulevat hänen roolihahmojaan todeksi. Myös esiintyminen julkisesti on vain tietynlaista roolia. Jokaisella meillä on myös menneisyys, joka jättää jälkensä loppuiäksi. Sehän ei näy päälle.
Aika erikoista. Olen nimittäin itsekin tavannut ko. ihmiset siviilissä muutaman kerran ja voin sanoa, ettei tehnyt positiivista vaikutusta. Niin itseään täynnä oli nuori kolli jo ennen kuin hänestä juuri kukaan mitään tiesi. Yliarvostettu idiootti, joka käyttäytyy huonosti, jos minulta kysytään. Perheensä suhteilla päässyt näyttelemään jo nuoresta ja ilmeisesti siitä syystä kusi noussut päähän varhain.
Olisinpa itsekin syntynyt kultalusikka hanurissa kuten Reino, niin voisin väittää olevani taiteilija ja kekkaloida televisiossa. Ilman sukuaan me tuskin edes tietäsimme kuka hän on. Samanlaisia räkänokkia on kolmetoista tusinassa.

Hyi tosiaan
Monesko avioliitto Reinolla on menossa? Meni muistaakseni naimisiin nuorena lyhyen tuttavuuden jälkeen ja sai lapsenkin. Nyt koko asia on lakaistu maton alle ja tv:n välityksellä meille esitellään uusi perhe kuin mitään menneisyyttä ei olisikaan.
Taitaa uusi vaimo olla vielä pahempi tyrkky kuin Reino, kun piti päästä mukaan ohjelmaan esittelemään yksityisasioitaan. Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella. Mikä siinä julkisuudessa olemisessa on niin ihanaa ja tavoittelemisen arvoista?

--
Onko ne jossain välissä olleet erossa? Kuin luin että olisivat olleet yhdessä jo vuosikausia niin aloin miettiin että jos he ovat jossain vaiheessa olleet erossa ja sitten menneet uudestaan yhteen? vai onko sillä ex vaimo?

yök
Älkää unohtako, että sillä on eukkonsa kanssa fantastinen seksielämä!

Mä en kyllä antais vaikka olis viimeinen mies maan päällä :x Joku wannabe-taiteilijan planttu. Noita on Suomessa 13 tusinassa.

Yhteistyössä