Maiju
Eilisen Reino & The rhinos -keikan jälkeen jäi aika huono kuva kyllä itse Reinosta. Esiintyi selvästi humalassa ja aika ala-arvoisesti käyttäytyen. Viittasi mm. siihen ettei muistanut oikein missä "v*tun" kaupungissa oli keikalla ja ei se edes kiinnostanut. Mielikuva muuttui tyypista kyllä aikamoisesti. Tottakai kaikki mokailee välillä, mutta jos on ammattimuusikko ja meinaa itsensä sillä elättää, täytyy osata käyttäytyä. Monille itse artistin käytös ja olemus on lähes yhtä tärkeää kuin musiikki, jota hän keikoillaan esittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kairis:Satun tuntemaan Reinon siviilissä, hän ei minua. Reino on hieno ihminen, suloinen, hellä ja ymmärtävinen. Hän huolehtii läheisistään ja erittäin hyväkäytöksinen. Ja fiksu. Tämä hänen julkisuuskuvansa on ollut ryvettynyt jo Hymypojasta lähtien ja tyhmät luulevat hänen roolihahmojaan todeksi. Myös esiintyminen julkisesti on vain tietynlaista roolia. Jokaisella meillä on myös menneisyys, joka jättää jälkensä loppuiäksi. Sehän ei näy päälle.