(sadannen kerran)oppisopumuksesta lähihoitajaksi/suuntautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
selailin noita ketjuja,mutten löytänyt vastausta selaseen että.
Kun nää lähihoitajan oppisopimus paikat on muutenkin niin kiven alla,niin mites sellainen juttu sitten,että,jos vaikka pääsisi vanhus painotteiseen työpaikkaan oppisopimuksella,mutta tavoite olisikin sitten jokin muu "ala",esim; ensihoito?Niin enkös minä sitten valmistu oppisopimuksella vanhuspuoleen erikoistuneena ja mites jatkossa,kun päämääränä on jokin muu..voiko jotenkin jatko opiskella?-erikoistua?-onko niin helpompaa(jo valmistuneena lähihoitajana siis )..vai miten se nyt on? :D
Saakeli kun näistä asioista on ihan pihalla :/
Ja liekkö tästä nyt sai edes selvää,mikä oli pointti :D

Tulen tungeksimaan aloitukseesi, mutta entäs sitten kun olen lh-opiskelija ja nyt tuli raskauden vuoksi tauko opiskeluun ja mulla on vaan se erikoistumisjakso käymättä, niin voisikohan sitä käydä oppisopimuksella?? Kenelläkään kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Tulen tungeksimaan aloitukseesi, mutta entäs sitten kun olen lh-opiskelija ja nyt tuli raskauden vuoksi tauko opiskeluun ja mulla on vaan se erikoistumisjakso käymättä, niin voisikohan sitä käydä oppisopimuksella?? Kenelläkään kokemuksia?
Mun veli just hiljattain teki niin, eli sanoisin että voi. Piti henk.koht syistä taukoa muutaman kuukauden ja sitten erikoistui päihde-ja mielenterveyspuolelle. Sitä ennen opiskeli aikuiskoulutuspuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Mun veli just hiljattain teki niin, eli sanoisin että voi. Piti henk.koht syistä taukoa muutaman kuukauden ja sitten erikoistui päihde-ja mielenterveyspuolelle. Sitä ennen opiskeli aikuiskoulutuspuolella.

Mulla sellanen tilanne, että olen yo-pohjasessa koulutusohjelmassa ja kävin sen ensimmäisen vuoden ennen kuin tuli raskaaksi ja jätin sen erikoistumisvuoden kokonaan käymättä. Nyt vain mietin että olis kauheen kiva noin taloudelliselta kannalta päästä käymään se koulu loppuun oppisopimuksella. :)

Yhteistyössä