Saatteko vaimonne syttymään???

Lissukkasein
Minä kun ehdin olla lasten kanssa päivät ja mies ei,kun käy töissä.Joten kun mies on töissä minä hoidan kotia minkä kerkeen ja jaksan.En vedä enää tänä päivänä siitä niin paljon pultteja kuin ennen.Ja touhuan lasten kanssa pelaillen,ulkoilen jne.Mutta isukin tekee hyvää olla lasten kanssa jos on ihan pakko koko aikaa siivota ja stressata sen takia ettei muka sit ehtisi/jaksaisi peiton alla touhuta.
Kun tämä aihe liittyi syttymiseen...mut nyt riitti mulle tämän aiheen kommentoiminen!
Toivotaan et kaikki syttyy joskus ilman et toisen pitää siivota sen takia! =)
 
Seksi ja kotityöt
Juuh, no onhan se ihan eri asia jos voi olla kotona päivät. Meillä molemmat vanhemmat joutuu olemaan päivät töissä + 1,5 tuntia työmatkoihin, joten on se nyt meidän mielestä oikeudenmukaista, että myös kotityöt jaetaan, eikä niin, että toinen tekee ensin työpäivän töissä ja sitten vielä toisen illalla kotona. Ja valitettavasti meidän taloudessa tulee tiskiä paljon päivittäin, pyykkiä joutuu pesemään vähintään joka toinen päivä, ja hiekkaa yms. kulkeutuu sisään pienten jalkojen mukana runsaasti, jne. Emme kumpikaan erityisemmin pidä kotitöistä, emmekä todellakaan ole "turhantarkkoja", mutta aikaa ja energiaa on rajoitetusti.

Ja seksi nyt merkitsee toisille enemmän ja toisille vähemmän, meillä se on yksi jaksamisen edellytys. Siinä virkistyy sekä keho että mieli. Minusta siinä ei ole mitään vikaa, huonoa tai syyllistettävää, että alle 3-kymppiset nuoret ihmiset (tai sitä vanhemmat!) haluavat seksiä. Joten minusta myöskään siinä ei ole mitään vikaa, jos kumpikin on kerran päivät töissä, niin että kotityöt jaetaan, jotta minulla riittää aikaa ja energiaa olla paitsi äiti lapsilleni, myös vaimo aviomiehelleni. Ei kai nyt perhe-elämä edellytä, että jos jostakin pitää tinkiä, niin se on joko lapset tai seksi? Minusta - ja uskoakseni monesta muusta - seksi on kantava voima, joka paitsi lisää hyvinvointia yksilötasolla, se lisää myös mm. puolisoiden yhteenkuuluvuutta ja rakkautta, ja tätäkautta vanhempien hyvä seksielämä vahvistaa koko perhettä. (Vanh
 
VOI PERRRRR:::HONEN SENTÄÄN

Ei se ihme oo että naiset on kautta aikojen pidetty nyrkin ja hellan välissän kun sinne itseänne tungette.
Tehkää vaan yksinänne kaikki työt kotona ja tietysti töissä vielä ja sitten illat passataan isäntää.

Kyse ei todellakaan ollut siitä että pitäisin kovin seksikkäänä rätin kanssa touhuavaa miestä vaan siitä että jos yhteisessä kodissa asutaan mikä oikeus on miehen sielä oleilla vaimon passatessa.
Mua ei ainakaan jaksa innostaa mies joka odottaa täyden palvelun kotona ja seksiä päälle. Se on sitä akkamaisuutta kun moni mies ei viitsi nähdä vaivaa vaimonsa eteen.
Onneksi teillä miehet on ne toimivat kädet, nehän voi pistää vaikka taskuun silloin kun ei niille muuta käyttöä ole.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 22:52 Dina kirjoitti:
VOI PERRRRR:::HONEN SENTÄÄN

Ei se ihme oo että naiset on kautta aikojen pidetty nyrkin ja hellan välissän kun sinne itseänne tungette.
Tehkää vaan yksinänne kaikki työt kotona ja tietysti töissä vielä ja sitten illat passataan isäntää.

Kyse ei todellakaan ollut siitä että pitäisin kovin seksikkäänä rätin kanssa touhuavaa miestä vaan siitä että jos yhteisessä kodissa asutaan mikä oikeus on miehen sielä oleilla vaimon passatessa.
Mua ei ainakaan jaksa innostaa mies joka odottaa täyden palvelun kotona ja seksiä päälle. Se on sitä akkamaisuutta kun moni mies ei viitsi nähdä vaivaa vaimonsa eteen.
Onneksi teillä miehet on ne toimivat kädet, nehän voi pistää vaikka taskuun silloin kun ei niille muuta käyttöä ole.
Mielestäni kysymys kuului "saatteko vaimonne syttymään" ...
Minä teen kotitöistä osani mutta se tuskin sytyttää vaimoani edes välillisesti (myös vaimoni mielipide)...
Minä teen joskus pitkiä työpäiviä enkä silloin ehdi osallistumaan niin paljon kotitöihin, mutta yllättävästi saattaakin käydä niin että molempien työntäyteinen päivä purkautuu illalla seksin myötä...
Eli ei se aina mene niin kuin lehdissä kirjoitellaan...
Ihmettelenpä vaan että miksi täällä kyselet elleivät vastaukset kelpaa...
Laitahan seuraavaan avaukseesi luettelo vastauksista jotka ovat sinulle sopivia... ;)
 
Lissukkasein
Johan oli Dina vihainen...tässä tuskin kukaan on nyrkin ja hellan välissä ja jos on niin toivotaan et osaa hakea siihen apua!
ja kuten äijä-69 sanoi et jos vastaukset ei mielytä niin jättää lukematta! Eiköhän se ole "normaalia"et mies ei mielellään kotitöitä tee ;) Mut varmaan se ukko jotain tekee.Laittaa ainakin pyykit koriin kun on suihkussa käynyt! :LOL: Ja itse huomasin sen,että kun on näin isokin perhe ja valittaa ettei toinen muka tee mitään niin enempi saavuttaa sillä et on "hiljaa".Toinen osallistuu sit ihan itsestään.
Mutta tässä olikin kyse et saatteko vaimonne syttymään niin vastauksen annoin jo aikasemmin!
Tuli vaan mieleen et otsikon voisi vaihtaa :whistle:
 
Lissukkasein
Ei varmasti sellasta palstaa ole missä jokin asia ei ottaisi päähän,kaikilla kun on eri mielipiteet...Ja jokut nyt vain ei jaksa ottaa naisten kysymyksiä tosissaan.Meil ukon yleisin vastaus "tärkeään"kysymykseen on et niin niin tai joopa joo...ota siitä sit selvää =)
En tarkoittanut Dina pahalla! (kommenttiani) :attn:
 
lissukkasein....
En sinun kommentista harmistunutkaan.

Taitaa olla taas yksi mars vastaan veenus aiheista joista kinastelua voisi jatkaa loputtomiin.

Taidan kuitenkin jättää omalta osaltani tähän..

edelleen hyvää ja aurinkoista kevättä toivottelen.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2005 klo 14:50 ellu kirjoitti:
voi sentään.... kyllä on miehet hakoteillä kun ottavat tällaisen asian periaattella: "bensalla"
Mä ymmärsin että toi bensajuttu oli huumoria :eek: (no minä nyt olen muutenkin vähän omituinen) ;)
Eipä mun seksihaluihini vaikuta yhtään se imuroiko ja tiskaako toi kultsi,toki se tekee sitäkin mutten mä näe sillä mitään yhteyttä seksiin.
Tosin mun kaverini kerran totesi mulle että eipä tuo mies ollu tiskannu,ei se saa sitten p'''uakaan illalla.
Tyhmä nainen sanon minä,ketähän siinäkin taas rankaisi heh heh!
Sitä paitsi se menee niin päin että mies antaa ja nainen saa :LOL: :LOL: :LOL:
No joo...
Mutta jos lähdetään siitä että miehen hikipäässä siivoaminen kiihottaa jotakuta naista niin minusta se on pervoa *pinkaisee karkuun* :whistle:
 
elomasu
Sinulle äijä -69, tunnut nyt olevan niin 'äijää' ettet usko mitään mitä vastakkaista sukupuolta olevat täällä kirjoittavat.
Tottahan se on että mitä enemmän mies arvostaa vaimoaan, sitä enemmän myös mies saa arvostusta vaimoltaan...ja siitä sitten sujuu paremmin kaikki muukin.
Taidat olla hyvin katkeroitunut omalle vaimollesi...
Kyllä minunkin seksielämäni kukoistaa ja mitä enemmän mies auttaa kotitöissä, sitä 'kultaisempi' ja ihanampi hän mielestäni on ja siitä ne hormonitkin innostuu...
Usko nyt pois vaan!!

nainen -68
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2005 klo 17:26 elomasu kirjoitti:
Sinulle äijä -69, tunnut nyt olevan niin 'äijää' ettet usko mitään mitä vastakkaista sukupuolta olevat täällä kirjoittavat.
Tottahan se on että mitä enemmän mies arvostaa vaimoaan, sitä enemmän myös mies saa arvostusta vaimoltaan...ja siitä sitten sujuu paremmin kaikki muukin.
Taidat olla hyvin katkeroitunut omalle vaimollesi...
Kyllä minunkin seksielämäni kukoistaa ja mitä enemmän mies auttaa kotitöissä, sitä 'kultaisempi' ja ihanampi hän mielestäni on ja siitä ne hormonitkin innostuu...
Usko nyt pois vaan!!

nainen -68
Ohhoh... Kelasin oikein taakse päin enkä löytänyt kohtaa jossa olisin arvostamatta vaimoani... Enkä ole myöskään väittänyt etten tekisi kotitöitä...
Vaan ehkäpä jotkut lukevat rivien välistä asioita joita sinne ei ole kirjoitettu... ;)
 

Yhteistyössä