Saatteko te suuseksiä jos on pehkokarvat tallella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saan. Mulla on skandinaavisen ohut ja vaalea karvalaatu myös alapäässä, joten mikään hullu viidakko ei miehen hampaiden välissä suuseksin jälkeen ole. Mies ei ole sanonut karvoista mitään.

Aina olen saanut.

Kun aloittelimme nuorena seksielämäämme 80-luvulla, niin kukaan ei ollut kuullutkaan mistään karvojen ajelemisesta. Jos joku olisi niin tehnyt, niin hänet olisi naurettu suohon. Samalla luomulinjalla mennään edellen. Ihminen on luonnollisena kauneimmillaan ja parhaimmillaan.

Saisin, mutta ei se olis yhtä hyvää kuin ilman karvoja. Miehelle ois työläämpää, ja minua jotenkin häiritsisi se tieto niistä karvoista.

En itsekään yhtä usein nuole ja ime miehen alapäätä jos siellä on karvoja kuin silloin ku se on vastasheivattu.

Ja joo, mies tykkää kans ajaa omat karvansa, nyppii kulmansakin :D
Ehkä hän on 2+ mielestä piilohåmå?

Juu, kyllä saan ja ei mulla kyllä karvoja ole emättimen ja limakalvojen puolella. Ja mies on sanonut inhoavansa posliinia, sanoo, ettei hän mikään pedofiili ole.

[QUOTE="Niin";27433203]no, ainakin ne kohdat mistä minua nuollaan, ovat karvattomia ja miehelläni on sormet joilla värkkiä muutenkin levitetään.
Nykypäivän lapset on sitten avuttomia, enää ei edes seksi onnistu ennen kuin paikat hoonattu ja vahattu :/[/QUOTE]

onnistuuhan se mutta me ei vaan tykätä että niitä karvoja tulee suuhun. kerroin vain oman mielipiteeni asiaan joten turha sun on nyt mun kimppuun hyökätä

[QUOTE="Niin";27433203]Nykypäivän lapset on sitten avuttomia, enää ei edes seksi onnistu ennen kuin paikat hoonattu ja vahattu :/[/QUOTE]

Miten niin ei onnistu?
Miten se voi olla sinulle niin suuri ongelma jos jotkut muut tykkäävät erilaisesta seksistä kuin sinä?

[QUOTE="Niin";27433203]no, ainakin ne kohdat mistä minua nuollaan, ovat karvattomia ja miehelläni on sormet joilla värkkiä muutenkin levitetään.
Nykypäivän lapset on sitten avuttomia, enää ei edes seksi onnistu ennen kuin paikat hoonattu ja vahattu :/[/QUOTE]

Näinpä.

Minä aina nuorena sanoin, että sitten aikuisena ymmärrän teinien kotkotuksia, mutta tätä palstaa lukiessani en aina voi uskoa silmiäni (korviani). Uusavuttomuus ja kyvyttömyys tehdä aivan normaaleja asioita tuntuu olevan pinnalla.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä