Saatte kaikki tuomita mut!

Olenkos mä ihan hölmö jos myyn tuon likan pieneksi jääneitä vaatteita pois,että voin uudelle tulokkaalle ostella sitten uusia :p
Ei mulla ole todellakaan tilaa säilyttää niitä kaikkia vaatteita :eek:
Nyt toi likka on siitymässä 92cm vaatteista 98cm vaatteisiin ja oon myynyt niitä pieneksi jääneitä huutiksessa :whistle:

hei
Mun mielestä ei hullumpi ajatus. :) Itsekin oon miettinyt samaa. Kun toisaalta ensinnäkin äidillä on lastenvaatemania (vaikka tiedänkin, ettei ne vaatteet ostamalla sieltä kaupasta lopu :p ) ja toiseksi onhan se kakkosenkin kiva saada omaa. Itse kärsin pienenä siitä, et en saanut koskaa mitään uutta, aina vaan siskon vanhaa. Kun kaupassa näki jotain kivaa, se ostettiin siskolle ja mä kattelin sitä sit pari vuotta kaihomielin. Sain se sit kulahtaneena.

Tumpula
Kivahan niitä uusia on ostella (tai musta lähinnä olisi jos olisi rahaa mutta kuitenkin). :D Mä säästelin kyllä esikoisen vaatteita toiselle. Vauva-aikana niitä tuli käytettyä mutta nyt alkaa nuorempikin olla sen verran tyylitietoinen ettei sille pojan vaatteet meinaa kelvata. :whistle:

Tiedätkös, onko tulokas samaa vai eri merkkiä kuin esikoinen? Säästä nyt ihmeessä jotain siistimpää kuopuksellekin. Uudet kun maksavat kuitenkin aina enemmän kuin mitä käytetyistä saat ja vaivaakin säästyy, kun on jotain, mitä voi omista kaapeista kaivella.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Tiedätkös, onko tulokas samaa vai eri merkkiä kuin esikoinen? Säästä nyt ihmeessä jotain siistimpää kuopuksellekin. Uudet kun maksavat kuitenkin aina enemmän kuin mitä käytetyistä saat ja vaivaakin säästyy, kun on jotain, mitä voi omista kaapeista kaivella.
Kyllä mä nää pienimmät vaatteet säilytän,mutta isoimpia mulla ei ole aikaa ja vaivaa säilöä montaa vuotta.
Ton reimatecin talvihaalarinkin meinasin ens syksynä myydä huutiksessa B)

X man
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Olenkos mä ihan hölmö jos myyn tuon likan pieneksi jääneitä vaatteita pois,että voin uudelle tulokkaalle ostella sitten uusia :p
Nyt toi likka on siitymässä 92cm vaatteista 98cm vaatteisiin ja oon myynyt niitä pieneksi jääneitä huutiksessa :whistle:

Myisitkö kalsarisi jalastasi?

Alkuperäinen kirjoittaja X man:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Myisitkö kalsarisi jalastasi?
Riippuu paljon maksat ;)

Yhteistyössä