Saatko vanhemmiltasi joululahjan? entä miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kyllä, meidän suvussa kaikki ostaa melkein kaikille ja lahjojen määrä on huimaava. Tosin tänä jouluna en tiedä onko varaa ostaa itsellä kenellekkään.. auto kun syö kaikki vähänkin ylimääräiset :'(
 
sirri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miun vahemmat ei osta mitään aikuisille, eikä miehellenikään, mutta miehen vanhemmat ostaa keräämääni astiasarjaa miulle ja mieheni saa yleensä alkosta pullon
Tuo kuulosti ihan siltä, että sinä olet aikuinen, mutta miehesi ei. =)
 
no miehen sukulaisilta en mä saa, tai viinapullo tuli viime jouluna, ja mähän en saanu juoda kun odotin...tänä jouluna varmaa sama juttu, joten eipä se ehkä mulle ole. Miehen äidiltä viime jouluna mihelle axe pakkaus ja mulle dove pakkaus. mun vanhemmat on ostanu mulle ja miehelle yhteiseks lahjoja. niin varmasti myös tänä jouluna. mun mummo myös osti miehelle ja mulle yhteiseks pyyhkeitä
 
Minun äiti ja isä on eronnut mut molemmat ostavat parit lahjat ainakin sekä mulle, että miehelleni ja miehen vanhemmilta tulee kans useampia lahjoja. Meillä on tällainen suku et jouluun on aina kuulunut lahjat niin isoille kuin pienillekin.
 
vieras
Isäni (äiti kuoli jokunen vuosi sitten) antaa yleensä ihan reilun lahjakortin johonkin kuten Stockalle. Anoppi ostelee lähinnä vaatetta, eikä yleensä ajattele, onko kyseinen vaate sopiva saajalleen, eli jäävät käyttämättä.
 

Yhteistyössä