Saatko säännöllisesti lastenhoitoapua?

• Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä saan, mun anoppi hoitaa ihan mielellään pojanpoikaansa, ja sit vielä ku asuttaan samas huushollis niiku ennen vanhaan.

En saa....lähellä ei asu montaa ketä vois pyytää ja nekin vähäiset on töissä päivät tai sitten muuten vaan aina omat kiireeensä. kyllä jos lapsenvahtia joskus harvoin tarvii niin on työn takana kenet saa niistä parista vaihtoehdosta ketä poika ei vierasta ja ketkä sen kans "pärjää".
Mies päivät töissä,mutta iltasin ja viikonloppusin ollaan sitten vuorotellen lapsenvahtina,jos tarvetta ;)

En mielestäni saa tarpeeksi lapsenhoitoapua. Olen vieläpä yh-äiti.
Siskoni ja äitini ovat tällä hetkellä ainoat joiden kanssa tyttö itkemättä jää olemaan. Sisko on päivät töissä ja äitini asuu toisella paikkakunnalla, että sepä siitä :(

Yritän totuttaa tyttöä toiseen mummoonsa muttei sekään kovin suurta tulosta tuota. Ei siis niin paljoa, että voisin tuosta vain viedä lapsen sinne.

Toivoisin, että olisi enemmän tuttuja jotka silloin tällöin voisivat lapsenvahtina olla. Tai tuttujahan olisi muttei mahdollisia lapsenhoitajina...

saan apuu...mummilaan voi pojan aina viedä..näin opiskelijana joudun aika useinki turvautumaan mummiin tai kummeihin...ja hyvä niin et ne on innokkaita ottamaan pojan. Sit poika sai *uuden mummin*, siis pojan iskän äiti astu tos vähä aikaa sit kuvioihin et seki on sit tulevaisuudessa hoitoapuna kuha tutustutaan paremmin... :) ois jo nyt innokkaana ottamassa poikaa hoitoon mut viel poika vähä ujostelee liikaa ni ei viel viitti sitä sille antaa...

miehen vanhemmat ja mun äiti hoitavat poikaa tarvittaessa. Tässä oli kausi opiskeluissa silleen että poika oli joka viikko 1-2 yötä mummilassa. Olen todella onnellinen kun lähellä on niin paljon ihmisiä jotka ovat voineet auttaa, jotta olen päässyt opiskelemaan, vaikka poika vähän väliä sairaana.

En, enkä tällä hetkellä kaipaakkaan... Pari kertaa vuodessa muksu on ollut vanhemmillani hoidossa, jotka asuvat kaukana. Kyllä ne pojan mielellään luokseen ottaisivat, mutta kun tuo välimatka... Enkä ,mä sitä kyllä muiden hoidettavaksi ole tehnykään. :D

Yhteistyössä