saatanan paskaformulat!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ei ne muuten mut miks ne täytyy tunkee aina just sen sarjan päälle jota odottaa?

muakin harmittaa et aina ne tulee just pahaaseen katseluaikaan hyvien sarjojen päälle.. siis yleensäkin kaiki urheilu. tänään formulat kauhukeittiön tilalla.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ei ne muuten mut miks ne täytyy tunkee aina just sen sarjan päälle jota odottaa?

Nimenomaan ja sitten vielä että viikonloput on ainoata aikaa miehen kanssa kun muuten on töissä ja tänään vielä esikoinen meni isälleen koko päiväks niin mitä tekee ukko??? Nukkuu,nukkuu ja nukkuu ja sitten ku viimein herää niin alkaa saatanan formulat |O |O |O Siinähän tää päivä sitten meneeki.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä sen muun ajan teette.:
Eihän telkkarista tulekaan formuloiden lisäksi kuin akkojen sarjoja aamusta iltayöhön. Pääsis edes takaisin lomalta töihin.

no emmä telkkaria olis todellakaan halunnu kattoo vaan jotain aivan muuta mutta eihän se käy päinsä ku aikuiset ukot ajelee vähä pikkuautoilla telkkarissa :headwall:

Ja mä en tajua sitä, että kun kerran formulakisat tulee maksulliselta maxilta, niin minkä v*tun takia pitää näyttää jotain koosteita mtv:ltä?! Jos kerran formulaa haluaa katsoa, niin hankkikoot kortin, et näkyy max.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mä en tajua sitä, että kun kerran formulakisat tulee maksulliselta maxilta, niin minkä v*tun takia pitää näyttää jotain koosteita mtv:ltä?! Jos kerran formulaa haluaa katsoa, niin hankkikoot kortin, et näkyy max.

Täys peesi :wave:

En mä yksien formuloiden takia pistäis ihmisiä maksamaan kanavapaketin hintaa joka kuukausi... Ja koostehan se vaan on, ajatelkaa jos tulis se parin tunnin lähetys sekä maksullisella että tavallisella kanavalla... :whistle:

Yhteistyössä