Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Elena777

Paukkuuko siellä? Miten kissa suhtautuu?

Täällä paukuttelivat kuudesta kasiin ja sit vähän niin kuin hiljeni.🤷‍♀️

Nyt näyttää siltä, että ihmiset eivät paukuttele samaan malliin kuin ennen. Mekään ei enää paukutella. Olen muuttanut ehkä hiukan suhtautumistani noihin paukkuihin. Kaikki kun eivät saa eläimiään pois rakettikaupungeista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
@Elena777

Paukkuuko siellä? Miten kissa suhtautuu?

Täällä paukuttelivat kuudesta kasiin ja sit vähän niin kuin hiljeni.

Nyt näyttää siltä, että ihmiset eivät paukuttele samaan malliin kuin ennen. Mekään ei enää paukutella. Olen muuttanut ehkä hiukan suhtautumistani noihin paukkuihin. Kaikki kun eivät saa eläimiään pois rakettikaupungeista.
Minäkin olen paukuista luopunut eikä jälkikasvukaan niitä kaipaa. Naapuruston koiria häiritsee lähinnä erään talouden kolme mopoautoikäistä poikaa, heillä tuo räiskyttely on tänäänkin vienyt tunteja.
 
@Elena777

Paukkuuko siellä? Miten kissa suhtautuu?

Täällä paukuttelivat kuudesta kasiin ja sit vähän niin kuin hiljeni.

Nyt näyttää siltä, että ihmiset eivät paukuttele samaan malliin kuin ennen. Mekään ei enää paukutella. Olen muuttanut ehkä hiukan suhtautumistani noihin paukkuihin. Kaikki kun eivät saa eläimiään pois rakettikaupungeista.
Yllätyin, mutta tänä vuonna kissa pelkäsi ensimmäisen kerran::( Istui saunassa korva lauteessa kiinni kunnes sain houkuteltua viekkuun rauhottumaan. Sen jälkeen kaikki olikin ihan hyvin ja kissa kuolasi rakkauttaan yli äyräiden ja nukahti kylkeen kiinni:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Nyt palstan rosvopaisti/savustuspönttö -jaosto kauhistuu.

Teen ei-ruokaa.
Kuopuksen pyynnöstä italianpataa pussista, sentään jauhelihan paistan.

Tunnen E18754:n, E401:n ja E382618:n rapsahtelevan ja herkullisen maun kieleni päällä. :giggle: (vaikka en jaksa kattoa, onko tuossa lisäaineita)
 
Nyt palstan rosvopaisti/savustuspönttö -jaosto kauhistuu.

Teen ei-ruokaa.
Kuopuksen pyynnöstä italianpataa pussista, sentään jauhelihan paistan.

Tunnen E18754:n, E401:n ja E382618:n rapsahtelevan ja herkullisen maun kieleni päällä. (vaikka en jaksa kattoa, onko tuossa lisäaineita)
ppiilota tuo lisäainelissulta tai sulle käy niinqu käläviällä
 
  • Haha
Reactions: Echo
Hei ketjuystävät rakkaat. Miten ois jos pistettäisi taas uusi yhteiskeskusteluketju?

Vaikka nimeten se vuoden 2023 ketjuksi. Ehkä sit noita uudempiakin kirjoittajia kehtaisi tulla mukaan ja tulevaisuudessa ketjua ois helppoa etsiä vuosiluvun mukaan?

Tää on vaan idea! Saa tyrmätä jos ei tunnu hyvältä!
Niino tän ketjun nimi "Saataisiinko yhteinen ja julkinen mikälie keskustelu" on toteutunut jo tuhanteen kertaan. :D
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä